اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه:

ترویج سبک زندگی اسلامی مشکلات جامعه را حل می‌کند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه زمینه‌ساز حل مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه است.

ترویج سبک زندگی اسلامی مشکلات جامعه را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه اعتماد و توکل به خدا از مهمترین سرمایه‌های زندگی هر انسانی است اظهار کرد: توکل و اعتماد به خداوند سبب پیشرفت و ارتقاء جایگاه هر انسانی می‌شود.

وی افزود: برای رسیدن به پیشرفت و ترقی اعتماد و توکل به خداوند لازم است که امیدواریم همه مردم با توکل به خداوند فعالیت‌های فردی و اجتماعی خود را پیگیری کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید مسائل و مشکلات نسل جوان را مورد توجه قرار دهد گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی شناسایی و حل مشکلات نسل جوان جامعه است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: در حال حاضر شورای فرهنگ عمومی مصوباتی را به عنوان گزارش به حوزه‌های علمیه ارائه می‌دهد اما در عمل و نتیجه فعالیتی در جامعه دیده نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجرا است گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید توسط مدیران و مسئولان هر استانی طبق ابلاغ استاندار اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاهد برخی مشکلات و ناهنجاری‌ها در میان نسل جوان هستیم که باید اعضای شورای فرهنگ عمومی راهکارهایی برای حل مشکلات و برداشتن موانع جامعه ارائه دهند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به مسئله عفاف و حجاب بیان کرد: بیشتر سازمان‌ها و ارگان‌های کشور در خصوص مسئله عفاف و حجاب و ترویج آن فعالیت می‌کنند اما تاکنون مشکل بی‌حجابی در جامعه حل نشده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور مطرح کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به تنهایی مشکلات جامعه را حل نمی‌کند بلکه برای حل مشکلات باید راهکارهای مناسب ارائه شود که برای این منظور حوزه‌های علمیه آماده همکاری با شورای فرهنگ عمومی و تشکیل کارگروه برای حل مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مواقع شورای فرهنگ عمومی به مسائل ابتدایی جامعه می‌پردازد گفت: شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل مهم و اصلی جامعه بپردازد.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه زمینه‌ساز حل مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه است.

انتهای پیام/78019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول