اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر در مجلس:

روستائیان اهری آب ندارند

نماینده مردم اهر در مجلس یکی از مشکلات اساسی روستاییان را کمبود آب کشاورزی در روستاهای اهر برشمرد و برنامه‌ریزی مناسب جهاد کشاورزی را در این زمینه خواستار شد.

روستائیان اهری آب ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاح ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های روستایی مهار آب‌های روان شهرستان اهر با اشاره به اینکه روستاها و مناطق عشایری یکی از مناطق تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و خودکفایی کشور به خصوص در بخش کشاورزی و دامی به شمار می‌روند، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه روستایی و تلاش برای حل مشکلات آنها رغبت کشاورزان را به کار و تولید در روستاها بیشتر و موجب کاهش مهاجرت را در آنها به شهرها و کلانشهرها را سبب می‌شود.

این نماینده مجلس یکی از مشکلات اساسی روستاییان را کمبود آب کشاورزی در روستاهای اهر برشمرد و برنامه‌ریزی مناسب جهاد کشاورزی را در این زمینه خواستار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایجاد زیرساخت‌های لازم را در حوزه راه ، برق ، آب ، گاز و سایر زیرساخت‌ها را در روستاهای اهر مورد تاکید قرار داد و خواستار برنامه‌ریزی مسئولان دست‌اندرکار استان و شهرستان برای تحقق خواسته مردم این مناطق شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به بحث اشتغالزایی در مناطق روستایی نیز اشاره کرد و افزود: باید تلاش مضاعف ادارات دست‌اندرکار زمینه را برای اشتغال پایدار فراهم کند.

وی از اجرای چندین طرح مهم اشتغالزا در شهرستان اهر خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد اشتغال جمعی از همشهریان در این کارخانه‌ها خواهیم بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توسعه همه جانبه مناطق روستایی و تلاش برای ارتقاء درآمد عمومی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت و توسعه مناطق روستایی را از اولویت مجلس برشمرد.

انتهای پیام/60003/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول