اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زمانیان در گفتگو با فارس عنوان کرد

کمیسیون برنامه و بودجه به‌دنبال توضیحات شفاف بانک‌های عامل در پروژه‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر ضرورت دریافت توضیحات شفاف از بانک‌های عامل در پروژه‌ها گفت: کمیسیون نیز به شکل خاص موضوع را دنبال می‌کند تا همه کشور بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

کمیسیون برنامه و بودجه به‌دنبال توضیحات شفاف بانک‌های عامل در پروژه‌ها

سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبنرگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در مورد جزئیات جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بحث فاینانس‌ها و چگونگی انتخاب پروژه‌ها و نیز پارامترهای مربوط به آن امروز در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح و بررسی شد.

وی بحث بر سر کشورهای خارجی همکار با پروژه‌ها، میزان هزینه‌ها، اعتبارات و بازده آن، را بخش دیگری از محتوای جلسه امروز کمیسیون خواند و افزود: نمایندگان معاونت راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور به طور کامل در این باره به کمیسیون توضیح دادند.

زمانیان با اشاره به اینکه نمایندگان بانک‌های عامل هم در جلسه امروز هم حضور داشتند، گفت: با توجه به اینکه شکل کار جوری است که باید شفاف سازی در مورد آن صورت گیرد و علت گزینش پروژه‌ها دقیق مطرح شود بررسی کردیم که از این به بعد چه کاری باید انجام داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر ضرورت دریافت توضیحات شفاف از بانک‌های عامل گفت: کمیسیون نیز به شکل خاص موضوع را دنبال می‌کند بویژه از این منظر که پروژه‌ها تک بعدی نشده و همه کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول