اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در جشن مهر و دانش:

عزم پلیس در نهادینه کردن نظم در جامعه/نظم را در وجود همیاران پلیس احساس می‌کنیم

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از وظایف پلیس، ایجاد نظم است که ما امروز آن را در وجود دانش‌آموزان و همیاران پلیس احساس می‌کنیم.

عزم پلیس در نهادینه کردن نظم در جامعه/نظم را در وجود همیاران پلیس احساس می‌کنیم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در مراسم جشن مهر و دانش که در دبیرستان دخترانه کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و امام راحل اظهار داشت: یکی از وظایف پلیس، ایجاد نظم است که ما امروز آن را در وجود دانش‌آموزان و همیاران پلیس احساس می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: با عزم و اراده پلیس و همکاری وزارت ‌آموزش و پرورش و معلمان، امروز نظم و امنیت در جامعه نهادینه شده و می‌شود.

وی ادامه داد: کار پلیس در کنار نظم بخشیدن، تزریق تقوا در جامعه است که ما از پلیس به خاطر نقش ارزنده‌ای که دارد تقدیر و تشکر می‌کنیم.

علی‌اکبرزاده با اشاره به الگوهایی که در جامعه وجود دارد، گفت: ما بعضی وقت‌ها الگوها را فراموش می‌کنیم؛ جامعه و تمدن غنی ما مملو از الگوهاست و برای به نظم کشیدن جامعه باید به الگوها تأسی کنیم و به سمت هویت واقعی خود پیش رویم.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در جامعه امروزی شهدایی داریم که تک‌تک برای ما الگو هستند؛ چرا که آنها جانشان را فدا کردند تا ما امنیت داشته باشیم.

وی افزود: ائمه و اولیای خدا الگوهای فراتری هستند که ما باید به آنها تأسی کنیم.

علی‌اکبرزاده در انتها، خطاب به دانش‌آموزان توصیه کرد که همواره به پدر و مادر خود احترام بگذارند و بعضی اوقات دست پدر و مادر خود را ببوسند.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بوسیدن دست پدر و مادر هم احساس زیبایی در خود دانش‌آموز به وجود می‌آورد و هم لطافتی در وجود پدر و مادر.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم از حسین طالب‌زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه 2، رحمت‌الله حضرتی معاون پرورشی منطقه 2 و همچنین مدیریت دبیرستان کریمه اهل بیت(ع) تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول