اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

فرهنگ‌یاران پلیس یکی از طرح‌های موفق ناجا در ایلام است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فرهنگ‌یاران پلیس یکی از طرح‌های موفق ناجا در ایلام است.

فرهنگ‌یاران پلیس یکی از طرح‌های موفق ناجا در ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر ایلام اظهار داشت: آموزش و برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آموزش و برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر است.

دولتی تصریح کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه فرهنگ‌ساز جامعه هستند. دانش‌آموزان با ایفای نقش دانش‌آموزی به خوبی می‌توانند مروج قانون‌مداری در جامعه باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: نیروی انتظامی خود را موظف می‌داند که در دنیای پر تلاطم امروز حامی و پشتیبان دانش آموزان بوده و مسیر علم‌آموزی را از وجود ناپاکی‌ها پاک گرداند.

این مسئول به فعالیت‌های دهه اخیر نیروی انتظامی در حوزه فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: فرهنگ یاران پلیس، نماد فرهنگ‌سازی و قانون‌پذیری در جامعه هستند و به خوبی نقش دانش‌آموزان در فرهنگ‌سازی را نشان داد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تخریب روحیه دانش‌پذیری دانش‌آموزان گفت: نیروی انتظامی با ایجاد و راه‌اندازی پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس فتا مصمم است از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی محافظت کند.

دولتی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته در حوزه جنگ نرم گفت: نیروی انتظامی در نیمه اول امسال بیش از 90 هزار متن آموزشی را با هدف پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان چاپ و منتشر کرده است.

مدیرکل آموزش و پروش استان ایلام نیز در این مراسم  امنیت اجتماعی در استان را مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته است در مقوله فرهنگ ورود کند.

علی بیرانوندی با اعلام آمادگی خانواده بزرگ آموزش و پرورش برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار و همراهی با نیروی انتظامی، افزود: رویکرد جامعه محوری پلیس در دهه اخیر نتایج خوبی در سطح جامعه داشته است.

مراسم قرائت پیام مهر صبح امروز در ششمین روز هفته ناجا با حضور جمعی از مسئولان محلی استان در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/2246/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول