اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) خبر داد

ارسال پیامک‌‌های متنی با محتوای مهدویت در خطبه غدیر

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) از تهیه و ارسال پیامک‌هایی با موضوع مهدویت در خطبه غدیر در روز عید غدیر خبر داد.

ارسال پیامک‌‌های متنی با محتوای مهدویت در خطبه غدیر

حجت الاسلام‌والمسلمین زنگنه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر، بزرگ عید مسلمانان جهان به تشریح برنامه‌های موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) در روز غدیر خم پرداخت و اظهار کرد: برگزاری مراسم خطبه‌خوانی غدیر در تمام دفاتر موسسه و همچنین برپایی جشن‌های مختلف به همراه اجرای نمایش و مسابقات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های موسسه در روز عید غدیر است.

وی ادامه داد: برای این ایام طرح «هل اتی» را با مشارکت خیرین اجرا خواهیم کرد که در این طرح بسته‌های غذایی تهیه و به صورت بی نام و با عنوان تبرکی امام زمان (ع) به افراد نیازمند اهدا خواهد شد.

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) از تهیه متون پیامکی با موضوع مهدویت در خطبه غدیر خبر داد و گفت: یکی از بخش‌های برجسته خطبه غدیر، معرفی امام زمان (عج) و صفات و ویژگی‌های حضرت توسط پیامبر اکرم (ص) است که متاسفانه این بخش نیز مانند خطبه غدیر مغفول مانده است.

زنگنه خاطرنشان کرد: برای آشنایی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با فرازهای مهدوی خطبه غدیر، متون پیامکی تهیه شده که از روز عید به صورت مستمر برای مخاطبین موسسه و همچنین در شبکه‌های اجتماعی مجاز ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/78009/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول