اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه پیام نور اراک

هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی در اراک آغاز به کار کرد

هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد آغاز به کار کرد.

هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی در اراک آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی دانشگاه پیام نور ظهر امروز با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی در زمینه‌های مختلف زمین شناسی و اکتشافات معدنی، بحث و تبادل نظر در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدی و چشم‌انداز رشته زمین شناسی و معدن برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این همایش در محورهای آب شناسی، چینه شناسی و دیرینه شناسی، سنگ شناسی و کانی شناسی، رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی، زمین شناسی اقتصادی، زمین شیمی، زمین شناسی مهندسی، زمین شناسی ساختمانی و تکتونیک، زمین شناسی نفت و منابع انرژی، زمین فیزیک و زمین ساخت، زمین شناسی زیست محیطی و زمین شناسی پزشکی، زمین ریخت شناسی و زمین شناسی کواترنر، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، افق‌های نو در زمین شناسی و زمین گردشگری برگزار شد.

هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی با موضوعات زمین شناسی زیست محیطی، زمین شناسی پزشکی، زمین شناسی نفت و منابع انرژی، زمین شناسی ساختمانی و زلزله، فسیل شناسی، سنگ شناسی، زمین شناسی اقتصادی، زمین گردشگری و آب‌های زیرزمینی به همت دانشگاه پیام نور واحد اراک اجرا شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اراک در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: 402 مقاله به دبیرخانه همایش ملی تخصصی زمین شناسی اراک ارسال شد که از این تعداد بررسی 323 مقاله در دستور کار بررسی قرار گرفت.

مصطفی یوسفی‌راد افزود: از مجموع 323 مقاله 77 مقاله به صورت سخنرانی و باقی به شکل پوستر در مدت دو روز برگزاری این همایش ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/87002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول