اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور:

24 مرکز فناوری نانو در دانشگاه‌های پیام‎نور ایجاد می‌شود

مدیرکل امور دانشجویان کشور از ایجاد 24 مرکز ترویج فناوری نانو در سطح دانشگاه‌های کشور خبر داد.

24 مرکز فناوری نانو در دانشگاه‌های پیام‎نور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد اورکی ظهر امروز در جشنواره دانشجویی ترویج فناوری در ساری اظهار داشت: حذف تفکر شیعی از منطقه مهم‌ترین تلاش استکبار است که رسالت جامعه دانشجویی حساسیت به موضوع روز است و وظیفه داریم به عنوان دانشجویی که در مکتب اهل بیت و عاشورا رشد کردیم، نسبت به این گونه مسائل واکنش نشان داده و تلاش برای حفظ مکتب عاشورایی در برنامه کاری دانشجویان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دانشجویان با تلاش علمی می‌توانند تفکر شیعی را زمینه‌ساز رشد علم و فناوری در جهان معرفی کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور بیان داشت: حضور تیم‌های علمی و انتخاب اسپانسر از ایران اسلامی توسط کشورهای همسایه نشان از پیشرفت علمی ایران اسلامی در زمینه نانو دارد.

این مسئول با اشاره سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره مسائل نانو بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران خواستار ورود جدی دانشجویان و دانش‌آموزان به فناوری نانو شد و ورود مقام معظم رهبری به این مسئله نشان از توجه ویژه علمی ایشان به موضوع علم دارد.

اورکی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز بر سرمایه‌گذاری در عرصه نانو نیز تاکید ویژه داشتند، گفت: فناوری نانو علمی است که آینده دنیا را در اختیار می‌گیرد و در این حوزه نیاز به سرمایه‌گذاری داریم و اقدامات مناسبی در کشور انجام شده است و ریاست جمهوری ستاد ویژه را برای فناوری نانو تشکیل داد.

معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: حرکت‌های مناسبی درحوزه فناوری نانو به وجود آمد و برای بهره‌برداری نیاز به همت دانشجویان در این زمینه داریم.

این مسئول خواستار ورود دانشجویان و دانشگاهیان پیام‌نور در عرصه نانو شد و بیان داشت: پژوهشگاه نانو در یزد الگو مناسبی برای دانشگاه‌های پیام‌نور کشور است.

وی با اشاره به بازدیدی که از این مرکز انجام شد، خاطرنشان کرد: آزمایشگاه این مرکز مورد توجه سایر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

اورکی در ادامه به اقدامات انجام شده برای توسعه نانو در دانشگاه پیام‌نور کشور اشاره کرد و گفت: 24 مرکز ترویج نانو در سطح دانشگاه‌های پیام‎نور کشور ایجاد می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: ایجاد مجتمع نانو نیز در یکی از دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در برنامه کاری قرار دارد.

انتهای پیام/86004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول