اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم مطرح کرد

بهره‌برداری از بیمارستان فرقانی پس از 13 سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بیمارستان فرقانی پس از 13 سال در نیمه اول سال 1394 به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از بیمارستان فرقانی پس از 13 سال

ابوالفضل ایرانی‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تشریح فعالیت‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان قم اظهار کرد: بیمارستان فرقانی واقع در خیابان شهید دل‌آذر پس از 13 سال در نیمه اول سال 1394 و بیمارستان نیروگاه در نیمه اول سال 1395 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین بخش تخصصی کودکان با 200 تخت در بیمارستان شهید بهشتی با همکاری خیرین و استفاده از پزشکان فوق تخصص به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اجرای فاز جدید طرح نظام تحول سلامت از 15 آبان ماه بیان کرد: محیط و فضای بیمارستان‌ها دارای اهمیت بسیاری است به همین علت ظاهرسازی بیمارستان‌ها در فاز جدید این طرح مورد توجه قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه 1800 پزشک در استان قم فعالیت دارند، عنوان کرد: در زمینه فعالیت پزشکان فوق تخصص در استان قم کمبودهای بسیاری وجود داشته است که با انجام هماهنگی لازم امروزه 30 الی 40 پزشک فوق‌ ‌تخصص مقیم این استان شده‌اند.

ایرانی‌خواه از فعالیت حدود 400 پزشک متخصص در استان قم خبر داد و افزود: بیمارستان شهید بهشتی تنها بیمارستانی است که توانسته در استان قم به استانداردهای جهانی برسد.

انتهای پیام/78016/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول