اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

سیدرضا صالحی امیری در گفت‌وگو با فارس:

نگاه خبرگزاری فارس به فعالیت کتابخانه ملی منصفانه بوده است

رئیس کتابخانه ملی ایران گفت: خبرگزاری فارس، خبرگزاری بزرگی است و از ظرفیت بزرگی نیز برخوردار است و به اعتقاد من نیازمند دقت و مراقب بیشتری در تولید و انتشار خبر است؛ البته میزانی که در انتشار خبر به ما برمی‌گردد ، مجموعه خبرگزاری فارس منصفانه برخورد کرده است.

نگاه خبرگزاری فارس به فعالیت کتابخانه ملی منصفانه بوده است

سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره این خبرگزاری، بیان داشت: خبرگزاری فارس، خبرگزاری بزرگی است اما دو توصیه به این خبرگزاری دارم.

به گفته وی، در وهله نخست اینکه عدالت را در انتشار اطلاعات رعایت کند و سپس اخلاق حرفه‌ای را هیچ وقت فراموش نکند.

صالحی امیری ادامه داد:  در مجموع خبرگزاری فارس، خبرگزاری بزرگی است و از ظرفیت بزرگی نیز برخوردار است و به اعتقاد من نیازمند دقت و مراقب بیشتری در تولید و انتشار خبر است؛ البته میزانی که در انتشار خبر به ما برمی‌گردد ، مجموعه خبرگزاری فارس منصفانه برخورد کرد و بنده از این خبرگزاری تشکر می‌کنم اما در مجموع در سطح ملی به اعتقاد بنده خبرگزاری فارس به جهت اثرگذار و ضریب نفوذی که دارد به مراقبت و دقت بالایی در تولید و انتشار خبر است.

بر اساس این گزارش، بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 17 لغایت 23 آبان سال جاری در شبستان مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول