اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

مجموعه دارویی کرمان در حال شکل‌گیری است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امیدواریم مجموعه دارویی کرمان که اکنون در حال شکل‌گیری است تا پایان سال موافقت اصولی را اخذ کند.

مجموعه دارویی کرمان در حال شکل‌گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس پرداختی صبح امروز در همایش ملی آسم، آلرژی و ایمونولوژی در کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه در کرمان شرکت داروسازی نداریم، چند شرکت در زمینه تولید محصولات زیست‌فناوری، داروهای گیاهی و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی ابراز علاقه کردند و دانشگاه کرمان نیز به‌ دنبال راه‌اندازی این شرکت است.

وی بیان داشت: امیدواریم مجموعه دارویی کرمان که اکنون در حال شکل‌گیری است تا پایان سال موافقت اصولی را اخذ کند تا کرمان نیز در زمینه محصولات زیست‌فناوری، داروهای گیاهی و فرآورده‌های آرایشی تولیداتی داشته باشد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: در 22 بهمن ماه سال‌جاری کلنگ احداث سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پردیس این دانشگاه با ظرفیت 800 نفر به زمین زده می‌شود.

پرداختی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی سال‌جاری عنوان کرد: مرکز تحقیقات علوم اعصاب کرمان یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و موفقیت‌های بسیاری در زمینه تحقیقاتی دارد.

وی با اشاره به سفر تیمی از اعضای مرکز تحقیقات اعصاب کرمان و تهران به کشور برزیل اضافه کرد: پس از انجام این سفر کارلوس توماز رئیس مرکز اعصاب شناختی دانشگاه برزیل به ایران و کرمان سفر کرد.

معاون دانشگاه پزشکی کرمان عنوان کرد: وی در این سفر از توانمندی‌های کرمان در این بخش به‌ وجد آمد و در زمینه تامین هزینه‌های تحصیل یک نفر از دانشجویان PHD کرمان در برزیل قول مساعد داد.

پرداختی گفت: میمون‌هایی که قرار است در مرکز تحقیقاتی علوم اعصاب کرمان کار تحقیقاتی بر روی آنها انجام شود، در آذرماه سال‌جاری مستقر می‌شوند.

وی همچنین درباره فعالیت‌های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حوزه صنعت بیان داشت: تاکنون تفاهمنامه‌ای با معدن مس سرچشمه، مس خاتون‌آباد و مس شهربابک منعقد شده است و در هفته آینده نیز قرار است تفاهمنامه‌ای با معدن گل‌گهر سیرجان منعقد شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: این تفاهمنامه‌ها در راستای ارتقای سلامت جامعه و کارکنان این معادن است.

انتهای پیام/80019/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول