اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن به فارس خبر داد

شرکت بیش از 4500 نفر از کارکنان دستگاه‌های فرهنگی در مسابقات قرآن

معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به استقبال نهادهای فرهنگی از مسابقات «تسنیم» از ثبت‌نام 4 هزار و 543 نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: از بین نهادهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیشترین متقاضی را دارد.

شرکت بیش از 4500 نفر از کارکنان دستگاه‌های فرهنگی در مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مسابقات «تسنیم» ویژه کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های فرهنگی کشور از سال 1391 با هدف توسعه و ترویج قرآن کریم و آشنایی مردم با سبک زندگی اسلامی و قرآنی طرح‌ریزی و سازمان دارالقرآن از سوی شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری به عنوان مجری برگزاری آن انتخاب شد که امسال سومین دوره این مسابقات در حال برگزار است.

ثبت‌نام در این دوره از مسابقات «تسنیم» در رشته‌های حفظ، ترتیل، فصیح‌خوانی قرآن، صحت قرائت نماز و سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌های آنها از دهم شهریورماه آغاز شد و تا 20 مهرماه به پایان رسید.

«یوسف افراش» معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در سومین دوره مسابقات «تسنیم» اظهار داشت: در این دوره 4 هزار و 543 نفر آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات تسنیم اعلام کردند که از این تعداد سازمان تبلیغات اسلامی بیشترین متقاضی را داشته است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 854 نفر از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در این دوره ثبت‌نام کردند، گفت: پس از سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید با جذب یک‌هزار و 438 نفر رشته، صدا و سیما با جذب 358 نفر رشته و اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان با جذب 334 نفر رشته بیشترین تعداد ثبت‌نامی در مسابقات تسنیم را دارند.

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن افزود: با توجه به امکان شرکت افراد در دو رشته، به طور کلی در این دوره 5 هزار و 509 نفر رشته شرکت کرده‌اند.

به گزارش فارس، سومین دوره مسابقات «تسنیم» در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی این مسابقات پنجم و ششم دی‌ماه و مرحله کشوری آن 29 و 30 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول