اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تبریز:

تراکم ترافیکی تبریز دهه فجر انجام می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر تبریز در دهه فجر امسال، تراکم ترافیک شهر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حل شود.

تراکم ترافیکی تبریز دهه فجر انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رحیم شهرتی‌فر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی شهر تبریز در سخت‌ترین شرایط  گرما و سرما استمرار داشته  و امرو به نقطه ارزشمندی رسیده است.

وی افزود: روند اجرای برنامه‌های عمرانی سال‌جاری شهرداری تبریز، چه از نظر کیفیت و چه از نظر سرعت، یک فرهنگ‌سازی ارزشمند در حوزه مسایل عمرانی به شمار می‌رود.

شهرتی‌فر اضافه کرد: ضرورت اجرای پروژه‌ها در کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف بحث شده و اصلاح وضعیت مناطق مختلف شهر را هدف قرار داده است.

فرماندار تبریز، با اشاره به روند توسعه شهر تبریز گفت: با توجه به افزایش تردد در مسیرهای مختلف شهری، شناسایی و طراحی پروژه‌های تکمیلی متناسب با زمان، در برنامه‌ریزی عمرانی سال آتی ضروری است.

شهرتی‌فر اظهار امیدواری کرد، با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر تبریز در دهه فجر امسال، تراکم ترافیک شهر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حل شود.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول