اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) صورت گرفت

جذب 21 حامی جدید برای دختران یتیم سمیرم

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، 21 خیر حمایت خود را از دختران یتیم تحت حمایت این نهاد اعلام کردند.

جذب 21 حامی جدید برای دختران یتیم سمیرم

عبدالرضا خودسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: به منظور جذب حامی برای دختران یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی سمیرم، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) طرح اکرام ویژه دختران یتیم در این شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار هم‌زمان با تمام شهرستان‌های استان اصفهان به مدت یک روز در سمیرم اجرا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم افزود: در همین راستا 21 حامی، با ثبت‌نام در پایگاه این نهاد، حمایت خود را از 21 دختر یتیم تحت حمایت کمیته امداد سمیرم اعلام کردند.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مردم از این طرح گفت: با توجه به درخواست مردم شهرستان برای مشارکت در طرح، این طرح در آینده نیز ادامه دارد.

خودسیانی اضافه کرد: در صورتی که حامیان تمایل به مشارکت در این طرح داشته باشند، می‌توانند به صورت حضوری یا تماس تلفنی با واحد اکرام مدیریت کمیته امداد سمیرم یا پادنا مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، مدیریت کمیته امداد امام خمینی سمیرم با دو اداره سمیرم و پادنا، بیش از 4 هزار خانوار را در قالب 12 هزار نفر تحت حمایت دارد.

انتهای پیام/63016/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول