اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: هماهنگی امنیتی عباس با اسرائیل خطری حقیقی است

یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تشکیلات خودگردان درخواست کرد هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را هر چه زودتر پایان دهد.

جهاد اسلامی: هماهنگی امنیتی عباس با اسرائیل خطری حقیقی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوسف الحساینه» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی به خطری حقیقی تبدیل شده است و به وحدت ملی که در جنگ اخیر غزه متجلی بود، ضربه می‌زند.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، الحساینه افزود: ستایش هماهنگی امنیتی با تشکیلات خودگردان توسط برخی از مقامات صهیونیستی، به ارزش‌های وطنی دستگاه‌های امنیتی تشکیلات ضربه می‌زند و باعث فاصله بیشتر میان ملت فلسطین و دستگاه‌های امنیتی می‌شود.

الحساینه در پایان گفت : دشمن صهیونیستی با هماهنگی امنیتی‎‎اش با تشکیلات خودگردان به دنبال سرکوب هر تلاشی برای انتفاضه در کرانه باختری و قدس اشغالی است. وی افزود تشکیلات خودگردان باید به هماهنگی امنیتی‌اش با رژیم صهیونیستی پایان دهد نه اینکه به قطع آن اشاره کند.

«محمود عباس» (ابومازن) شنبه (دیروز) تهدید کرد که در صورت شکست تلاش ها برای تعیین جدول زمانی پایان اشغالگری اسرائیل در شورای امنیت، تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی خود را با این رژیم لغو خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول