اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا/

رویارویی الکویت با منیزیم فردوس خراسان جنوبی

سرمربی تیم منیزیم فردوس خراسان جنوبی گفت: در هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا 2014 روز چهارشنبه تیم هندبال منیزیم فردوس در مقابل الکویت کویت به میدان می‌رود.

رویارویی الکویت با منیزیم فردوس خراسان جنوبی

قاسم شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در راستای هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا 2014 دوحه قطر روز چهارشنبه تیم هندبال فردوس خراسان جنوبی در چهارمین بازی خود به مصاف الکویت کویت می‌رود.

وی افزود: رویارویی نماینده ایران و کویت ساعت 14 و 30 دقیقه در سالن ورزشی السد دوحه قطر انجام می‌شود.

سرمربی تیم منیزیم فردوس خراسان جنوبی تصریح کرد: در هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا 2014 دوحه قطر 10 تیم از از کشورهای قطر، اردن، کویت، عربستان، عمان و ایران از هشتم آذرماه جاری به میزبانی باشگاه لخویا قطر در سالن 7 هزار و 700 نفری علی‌بن‌حمد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شعبان‌پور یادآور شد: در گروه یک این مسابقات تیم‌های لخویا قطر، الغرافه قطر، سلط اردن، ثامن‌الحجج(ع) سبزوار ایران و قرین کویت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در گروه دوم نیز تیم‌های الجیش قطر (مدافع عنوان قهرمانی)، الکویت کویت، الخلیج عربستان، اهلی سداب عمان و منیزیم فردوس خراسان جنوبی به مصاف هم می‌روند.

سرمربی تیم منیزیم فردوس خراسان جنوبی گفت: روز چهارشنبه از گروه یک مسابقات ساعت 13 و 30 دقیقه در سالن ورزشی السد تیم الغرافه قطر میزبان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار ایران است و تیم هندبال القرین کویت به مصاف لخویا قطر می‌رود.

شعبان‌پور ادامه داد: از گروه دوم این دوره از مسابقات نیز تیم الکویت کویت با منیزیم فردوس خراسان جنوبی مصاف می‌دهد و اهلی سداب عمان در مقابل الجیش قطر به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه تیم هندبال منیزیم فردوس در نخستین بازی خود با نتیجه 33 بر 18 اهلی سداب عمان را برد، تصریح کرد: نماینده شایسته کشورمان در دومین رقابت خود با نتیجه 38 بر 27 مغلوب الجیش قطر شد و در سومین دیدارش نیز با نتیجه 27 بر 21 بازی را به الخلیج عربستان واگذار کرد.

سرمربی تیم منیزیم فردوس خراسان جنوبی یادآور شد: تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار دیگر نماینده کشورمان در نخستین دور رقابت خود با نتیجه 32 بر 28 مغلوب القرین کویت شد، در بازی بعدی با نتیجه 23 بر 22 بازی را به لخویا قطر واگذار کرد و در سومین دیدارش با نتیجه 29 بر 17 از سد سلط عمان گذشت.

شعبان‌پور خاطرنشان کرد: در گروه یک هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا 2014 دوحه قطر تیم‌های لخویا قطر با چهار و الغرافه قطر با سه امتیاز اول و دوم هستند و القرین کویت با سه، ثامن‌الحجج(ع) سبزوار ایران با دو و سلط اردن بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: در جدول گروه دو مسابقات الجیش قطر (مدافع عنوان قهرمانی) با چهار امتیاز در صدر است و تیم های الکویت کویت با چهار، الخلیج عربستان با منیزیم فردوس با سه و اهلی سداب بدون امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار جای گرفته‌اند.

سرمربی تیم منیزیم فردوس خراسان جنوبی تصریح کرد: در هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا 2014 دوحه قطر از هر گروه دو تیم به دور نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

شعبان‌پور گفت: در دوره قبل مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا تیم‌های الجیش قطر، الریان قطر و السد لبنان اول تا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هندبال جام باشگاه‌های آسیا تیم السد قطر با پنج قهرمانی و دو سومی رکورددار است و تیم‌های الکاظمیه و القادسیه کویت با دو قهرمانی دوم مشترک هستند.

به گزارش فارس، نمایندگان ایرانی تاکنون عنوان قهرمانی را کسب نکرده‌اند، در سال 2004 تیم فولاد سپاهان اصفهان نایب قهرمان شد و در سال های 1998 و 2009 ذوب‌آهن اصفهان و 2007 فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عنوان سومی را به دست آوردند.

انتهای پیام/69014/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول