اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

صالحی‌امیری به فارس گفت

ساختمان ۳۰ تیر کتابخانه ملی ایران تا پایان سال جاری احیا می‌شود

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از احیای ساختمان ۳۰ تیر این کتابخانه تا پایان سال جاری به عنوان مکانی برای مطالعه خبر داد.

ساختمان ۳۰ تیر کتابخانه ملی ایران تا پایان سال جاری احیا می‌شود

سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره ساختمان 30 تیر، بیان داشت: بنا داریم این ساختمان را در حقیقت بازسازی و احیا کنیم و به عنوان نماد یک کتابخانه ملی آنجا را برای مطالعه و قرائت‌خانه به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این ساختمان تا چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: بستگی به مراحل انجام کار دارد.

صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازسازی این ساختمان با مشکل بودجه مواجه هستید، ادامه داد: برای بهره‌برداری از ساختمان 30 تیر کتابخانه ملی با مشکل بودجه مواجه نیستیم بلکه این ساختمان در اختیار یک سازمان دیگری با هدف موزه قرار دارد به همین منظور در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم آنجا را در اختیار بگیریم.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر که آیا ساختمان 30 تیر کتابخانه ملی ایران تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: امیدواریم این کار صورت گیرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول