اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بوشهر:

مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در بوشهر اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اجرای مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در شهرستان بوشهر خبر داد.

مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س)، افزود: حضرت زینب (س) با صلابت، شجاعت، علی وار و با درایت خود پس از حادثه عاشورا زینت خاندان عصمت و طهارت را حفظ کرد و نگذاشت عاشورا و کربلا در همانجا بماند.

وی افزود: خطبه‌های رسا، دشمن شکن، متین و حکیمانه حضرت زینب (س) در بازار کوفه و مجلس یزید عظمت اهل بیت (ع) را در تاریخ بشریت ترسیم کرد و به همگان نشان داد که حتی در سخت‌ترین شرایط هم باید از ولایت دفاع کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه تاریخ پس از گذشت چندین قرن در تغییر شخصیت آن بانوی بزرگوار عاجز مانده است تصریح کرد: فضائل و جلالت و شان والای ایشان فراتر از آن است که در ظرف قلم و کاغذ بگنجد.

دشتی اضافه کرد: این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای حجاب و عفاف است و کسی که دم از طرفداری از عاشورا و کربلا می‌زند و به پوشش خود هیچ توجهی ندارد قطعا عاشورا و حضرت زینب را نفهمیده و درک نکرده است.

وی در پایان از برگزاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) توسط حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه شهرستان بوشهر و با همکاری فرهنگی اجتماعی این سپاه و با اجرای هیئت تعزیه حسینیه سیدالشهداء محله صلح آباد در روز یکشنبه 23 آذرماه ساعت 15 در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد.

انتهای پیام/66006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول