اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر در مجلس:

جاده اهر ـ تبریز با اعتبارات قطره‌چکانی راه به جایی نمی‌برد

نماینده مردم اهر در مجلس با بیان اینکه عملیات اجرایی جاده اهر ـ تبریز از سال 86 آغاز شده است، گفت: با این اعتبارات قطره‌چکانی این جاده راه به جایی نخواهد برد.

جاده اهر ـ تبریز با اعتبارات قطره‌چکانی راه به جایی نمی‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی ظهر امروز در جلسه مشترک با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اگر جاده اهر ـ تبریز که عملیات اجرایی آن از سال 86 آغاز شده هر سال چند کیلومتر کار می‌شد، این پروژه به اتمام رسیده بود، اما با این اعتبارات قطره‌چکانی این جاده راه به جایی نخواهد برد.

این نماینده مجلس افزود: با وجود اینکه جنابعالی اردیبهشت ماه سال 93 از این پروژه بازدید کرده‌اید و از نزدیک مسائل و مشکلات آن را بررسی کردید اما بعد از گذشت چندین ماه اتفاق قابل توجهی در این پروژه نیفتاده است که امیدواریم در این خصوص اقدامات اساسی صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادفات جاده‌ای دلخراش و کشته و عزادار شدن جمع کثیری از هموطنان در طول سال گفت: تعداد کشته‌های این جاده از کشته‌های زلزله ارسباران بیشتر شده است و اگر تدابیر اساسی و جدی در اتمام این پروژه مهم و حیاتی منطقه صورت نگیرد، قطعاً در آینده با یک بحران اجتماعی مواجه خواهیم شد.

فلاحی با اشاره به تردد روزانه بیش از 30 هزار خودرو از این جاده و پاسخگو نبودن آن در طول سال، اهتمام جدی مسئولان وزارت راه و شهرسازی را در راستای اتمام این جاده خواستار شد.

این نماینده مجلس به مشکلات مسکن مهر شهرستان اهر نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی مشکلات مدیریتی و عدم اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر باعث بروز نارضایتی متقاضیان مسکن مهر شده و بی‌خانمانی آنها را در پی داشته است که امیدواریم با دستور ویژه و پیگیری موضوع مشکلات عدیده متقاضیان مسکن مهر اهر برطرف شود.

انتهای پیام/60003/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول