اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

پیاده‌روی اربعین/19

عاشقان مبارزه با صهیونیسم+تصاویر

کمپین مجازی «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» در پیاده روی بزرگ اربعین نیز حضور چشمگیر دارد و زائران ملیت های مختلف به امضای آن می پردازند.

عاشقان مبارزه با صهیونیسم+تصاویر

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس از عراق، «من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم» یک کمپین در فضای مجازی است که اصل ماجرا آن به ‏فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در چهارم آذرماه جاری بازمی‌گردد: «گاهى بعضى از جوان‌هاى ما که مراجعه می‌کنند و جوابى ‏نمى‌شنوند، به من نامه می‌نویسند و التماس می‌کنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ‏ملت، عاشق مبارزه‌ با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است».

این کمپین در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی نیز حضور چشمگیری دارد و افراد بسیار از ملیت های گوناگون نسبت به پیوستن به این اقدام کرده اند.

این کمپین، خیمه ای در عمود 285 برپا کرده و افراد ضمن امضای این کمپین، با نوشته های فارسی، عربی و انگلیسی «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» عکس یادگاری می گیرند و در فضای مجازی به اشتراک می گذارند.

در بین امضاها، از ملیت های مختلف به چشم می خورد، از زائران ایرانی، ترکی و آذری و عربی گرفته تا اتیوپی:

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول