اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون:

محفل انس با قرآن در بردخون برگزار می‌شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در شهر بردخون به مناسبت هفته بزرگداشت قرآن خبر داد.

محفل انس با قرآن در بردخون برگزار می‌شود

عبدالخالق قایدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته بزرگداشت قرآن و همزمان با ایام اربعین حسینی و در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انس با قرآن کریم، اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با موضوع تدبر در آیات مهربانی و رحمت می‌کند.

وی افزود: امید داریم برپایی این محافل باعث پررنگ‌تر شدن کلام روح‌بخش خداوند در زندگی ما بویژه دانش‌آموزان شود و بیش از گذشته در آیات نورانی قرآن تدبر و تفکر کنیم و به دستورات انسان‌ساز آن عمل شود.

قایدی بیان کرد: این مراسم رأس ساعت 14 روز چهارشنبه 26 آذر در هیئت متوسلین اباعبدالله الحسین(ع) بردخون با حضور قاریان برجسته استانی، استاد ممتاز علوم قرآنی، تعدادی از مسؤلان شهرستان و بخش و دوستداران آیات الهی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: در بخشی از این همایش ارزشمند به معرفی خدمتگزاران قرآنی منطقه در ایام گذشته به دانش‌آموزان پرداخته شده و از بازماندگان آنها تجلیل می‌شود.

وی از همه دوستداران و مشتاقان علوم قرآنی برای حضور پرشور در این محفل معنوی دعوت کرد تا بار دیگر فرهنگ قرآنی در همه عرصه‌های زندگی ما جلوه‌گر و نقش‌آفرین شود.

انتهای پیام/66004/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول