اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جام فجر

پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان راهی فینال شدند

در مرحله تیمی دهمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر، تیم‌های جوانان و نوجوانان پسر ایران با غلبه بر حریفان خود، جواز حضور در دیدار نهایی را پیدا کردند.

پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان راهی فینال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله تیمی دهمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر که از روز گذشته آغاز شده بود، در حالی ساعاتی قبل ادامه پیدا کرد که تیم‌های جوانان و نوجوانان پسر ایران با غلبه بر حریفان خود، جواز حضور در دیدار نهایی را پیدا کردند.

در مسابقات نوجوانان پسر و در گروه A رقابت‌ها، ایران(الف)، تاتارستان و قزوین(الف) حضور داشتند که در پایان رقابت‌های این گروه، ایران(الف) و قزوین(الف) به مسابقات حذفی راه یافتند.

در گروه B رقابت‌ها قزاقستان، ایران(ب)، قزوین(ب) و ترکمنستان رقابت‌های مرحله گروهی را برگزار کردند که تیم‌های ایران(‌ب) و قزوین(‌ب) جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کردند.

در گروه C رقابت‌ها لبنان، ایران(ج)، قزوین(ج) و آذربایجان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های ایران(ج) و آذربایجان به مرحله حذفی رقابت‌ها رسیدند.

در دیدارهای مرحله حذفی یک چهارم پایانی تیم‌های ایران(الف) و ایران(ب) با قرعه استراحت رو به رو شدند.

در دیگر دیدار این مرحله قزوین(ب) با نتیجه سه بر صفر تیم آذربایجان را شکست داد و ایران(ج) با نتیجه سه بر صفر از سد قزوین(الف) گذشت.

اما در دیدارهای نیمه‌نهایی نوجوانان پسر، ایران(الف) با نتیجه سه بر صفر قزوین(ب) را شکست داد و راهی بازی فینال شد و در سوی دیگر جدول تیم ایران(ب) با نتیجه سه بر صفر ایران(ج) را شکست داد تا راهی بازی فینال رقابت‌ها شود.

فینال رقابت‌های نوجوانان کشورمان از ساعاتی دیگر بین تیم‌های ایران(الف) و ایران(ب) برگزار می‌شود.

اما در مسابقات تیمی جوانان پسر نیز که از صبح دیروز آغاز شده بود، در گروه A رقابت‌ها تیم‌های ایران(الف)، لبنان و آذربایجان رقابت‌های خود را در بخش گروهی آغاز کردند که در پایان تیم‌های ایران(‌الف) و لبنان به دیدارهای مرحله حذفی راه پیدا کردند.

در گروه B رقابت‌ها قزاقستان، ایران(ب)، قزوین و ترکمنستان حضور داشتند که در پایان رقابت‌های گروهی تیم‌های ایران(ب) و قزاقستان به مرحله حذفی صعود کردند.

اما بالاخره در دیدارهای حذفی جوانان پسر تیم ایران(الف) به مصاف قزاقستان رفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را مغلوب کرد و در دیگر دیدار این مرحله برای راهیابی به بازی فینال ایران(ب) با نتیجه سه بر صفر از سد تیم لبنان گذشت.

بدین ترتیب دیدار نهایی رقابت‌های فینال جوانان تنیس روی میز بین‌المللی قزوین را هم به مانند دیدار نهایی رده سنی نوجوانان، تیم‌های ایران(الف) و ایران(ب) برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول