اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع):

مذاکرات زیر نظر رهبر انقلاب دنبال می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مذاکرات زیر نظر رهبر انقلاب دنبال می‌شود و افرادی که امروز در مقابل کهنه‌سیاستمداران غربی مذاکره می‌کنند، رزمندگان دوران دفاع مقدس‌ هستند.

مذاکرات زیر نظر رهبر انقلاب دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، سردار نورالله نوراللهی در مراسم یادمان پاسدار شهید عبدالله فدایی دولت، نخستین فرمانده بسیج مهر که در بخش اسیر این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: اجتماعات وفاداران، مجاهدان و پیشکسوتان جهاد که با خدای خود میثاق بسته‌اند که بر سر پیمان بمانند، با همایش‌ها، کنوانسیون‌ها و کنگره‌های دیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: دینداران واقعی به تعبیر امام حسین (ع)، کسانی هستند که روز خطر و امتحان امامشان را تنها نمی‌گذارند و صحنه را ترک نمی‌کنند.

نوراللهی با بیان اینکه اگر ژئوپلیتیک و جغرافیای طبیعی بخش اسیر محدود و محروم می‌نمایاند اما جغرافیای ایثار و فداکاری این بخش به وسعت تمام جبهه‌های ما در سال‌های جنگ است گفت: این شهر با جمعیت محدود بالغ‌بر 54 شهید نسبت به میانگین جمعیت کشور و شهدایی که به ثبت رسیده‌اند بیش از 2.5 برابر سهمیه خود خون داده که به‌یقین می‌توان گفت ‌یک شاخص ایثار و فداکاری است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) بیان کرد: 26 سال از پایان جنگ می‌گذرد و امروز پیشکسوتان جهاد و نسل جدیدی که این حلقه وصل را به وجود آورده‌اند به نسل‌های آینده بگویند که جهاد همچنان به قوت خود باقی است.

این مسئول بصیرت، دشمن‌شناسی و تکلیف‌شناسی در تمام عرصه‌ها را از مشخصه‌های یک بسیجی واقعی برشمرد و بیان کرد: بسیجی واقعی با این ویژگی‌ها است که هنگامی با صحنه‌های پیچیده مواجه شد می‌تواند به‌درستی حق را از باطل تمیز دهد.

وی افزود: پرچم دفاع از دین را کسانی می‌توانند به اهتزاز درآورند که صبر، بصیرت، علم و موضع حق داشته باشند.

سردار نوراللهی با اشاره به اینکه منطق و مرام شهدا و مردانگی و مجاهدت آنان امروز شرایطی را برای ما فراهم کرده است که در میان 197 کشور دارای شناسنامه سربلند هستیم تصریح کرد: لبخندهای پشت میز مذاکرات امروز ما را در زمره برتری قرار نداده است و این اقتدار و عظمت از لوله تنگ تفنگ مجاهدانی عبور کرده که هشت سال جنگ نابرابر را با تمام وجود تحمل کردند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: اینکه عده‌ای بگویند مذاکرات، ما را به عرصه پذیرش ننگین نامه‌های ترکمنچای و گلستان سوق می‌دهد و عده‌ای دیگر نیز بگویند که همه‌چیز ما وابسته به این مذاکرات است و اگر به نتیجه نرسد، دیگر هیچ امنیتی نیست، صد در صد در اشتباه به‌سر می‌برند.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی دفاع از حق و نباید به عده‌ای اجازه دهیم که به ارزش‌ها چوب حراج بزنند، باید هوشیار باشیم که رهبر معظم انقلاب از ما چه چیزی می‌خواهند.

نوراللهی تصریح کرد: مذاکرات زیر نظر مقام معظم رهبری، رییس‌جمهور و توسط فرزندان این امت و انقلاب دنبال می‌شود و بعضی از افرادی که امروز در مقابل کهنه‌سیاستمداران غربی مذاکره می‌کنند، بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس‌ هستند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: ما به ارتباط با تمام دنیا نیازمندیم و آن را تحسین می‌کنیم اما نه در سایه سازش و تسلیم، بلکه با اقتدار، عزت و منطق شهید اهل تعامل هستیم.

این مسئول ادامه داد: دشمنان ما امروز با تمام ابزارهای رسانه‌ای خود، بن‌بست در نظام جمهوری اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی را تبلیغ و ترویج می‌کنند تا انسجام، اعتماد و اقتدار ملی ما را از بین ببرند.

نوراللهی بیان داشت: تمام فعالیت‌های دشمن در عرصه سایبری و مجازی متمرکز شده است تا تفکر بسیجی را از ما بگیرد و انسان‌های مؤمن و صالح را به انسان‌های پوچ و توخالی تبدیل کند.

به گزارش فارس، در مراسم یادمان نخستین فرمانده بسیج شهرستان مهر از اولین کتاب شهدای بسیجی شهرستان با عنوان «نغمه‌های بهشتی» تألیف موسی هنرپیشه رونمایی شد.

انتهای پیام/2448/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول