اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

140 نفر در مسابقات قرآنی تسنیم و تلاوت در اردبیل رقابت کردند

همزمان با سراسر کشور سومین دوره مسابقات سراسری تسنیم و تلاوت ویژه کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های فرهنگی در اردبیل برگزار شد.

140 نفر در مسابقات قرآنی تسنیم و تلاوت در اردبیل رقابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز در مراسم آغازین این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: در این مسابقات که در سه رشته قرائت، حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود 140 نفر از برادران و خواهران با هم رقابت کرده تا از بین آنها نفرات اول استانی انتخاب شود.

حجت‌الاسلام عزیز صابر تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات از خردسال هشت ساله گرفته تا گروه سنی میانسال و بزرگسال شرکت‌کننده داریم که در رشته‌های یاد شده با علاقمندی حضور پیدا کرده و رقابت خودشان را انجام می‌دهند.

وی گفت: برگزیدگان در مسابقات کشوری که ماه آینده در تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا کرده و در این عرصه نیز توان خود را در مسابقات قرآنی به نمایش می‌گذارند.

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان افزود: این مسابقات ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین مسابقات قرآنی نجوای آسمانی هلال ویژه داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان در نیر برگزار شد که بیش از 50 نفر با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و روحیه معنوی در این کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و در سه رشته تلاوت و قرائت قرآن، حفظ و تفسیر با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول