اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران در بیانیه‌ای اعلام کرد

9 دی روز میثاق مردم با رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران در بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی روز میثاق مردم با رهبر عظیم‌اشان انقلاب اسلامی است.

9 دی روز میثاق مردم با رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران این سازمان به مناسبت فرا رسیدن 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرند که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس ارسال شد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی پر است از ایامی که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، خصوصا شیرمردان و شیرزنان سرزمین علویان با حرکت‌های انقلابی و خودجوش خود آن را خلق کردند و نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولی مطلقه فقیه، آن نائب دردانه هستی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه بیان شد: مردم با بصیرت مازندران دلدادگی خود را در روزهای سخت و امتحانات الهی در طول قرن‌های پیش به اسلام و ائمه معصومین (ع) ثابت کردند؛ سرزمینی که حتی قبل از پایه‌گذاری حکومت علویان در مازندران، مردم این خطه پیرو تشیع بودند.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه باشکوه 9 دی یکی از آن روزهای الهی است؛ 9 دی فتح الفتوح ملتی بود که به حق و با بصیرتی مثال‌زدنی بار دیگر لبیک به این جمله  پیر خمین که فرموده بودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید که به مملکتتان آسیبی نرسد" گفتند.

در این بیانیه مطرح شد: 9 دی 88 شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.

در این بیانیه آمده است: روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که طلسم باطل السحر فتنه‌گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت ورهبری کاری از پیش نمی‌برد.

این بیانیه می‌افزاید: ما دانش‌آموزان بسیجی استان مازندران و فرزندان معنوی رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در آستانه پنجمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی هم‌پای آحاد مردم غیور خطه علویان اعلام می‌کنیم؛ تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمان‌های نظام و انقلاب به‌کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از کم‌ترین داشته خود که جان ناقابل‌مان است دریغ نخواهیم کرد.

در این بیانیه گفته شد: یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که حتی اگر تمامی دنیاطلبان در مقابل دین و عزم راسخ ملت اسلامی ایران صف‌کشی کنند، باز هم نخواهند توانست بر عزم، اراده و ارادت این ملت به دین، شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آن‌ها خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/86006/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول