اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

برزیل ۲۳ شرکت همدست با پرونده «پتروبراس» را از حضور در هرگونه مناقصه منع کرد

برزیل به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارات بیشتر به شرکت نفتی «پتروبراس» و بهره بردن سودجویان خارجی ۲۳ شرکت همدست در پرونده فساد «پتروبراس» را از حضور در هرگونه مناقصه و مزایده منع کرد.

برزیل ۲۳ شرکت همدست با پرونده «پتروبراس» را از حضور در هرگونه مناقصه منع کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، دولت برزیل روز سه‌شنبه خبر داد که به منظور جلوگیری از ادامه روند اقدامات غیرقانونی و وارد شدن خسارات بیشتر به شرکت نفتی و دولتی «پتروبراس» 23 شرکت محلی را به جرم همدستی در پرونده فساد مالی «پتروبراس» و همچنین رشوه‌خواری از حضور در هرگونه مناقصه و مزایده منع کرده است.

به گفته مقامات برزیلی، دولت به وسیله این تصمیم از بهره‌جویی بسیاری از سودجویان خارجی نیز جلوگیری کرده است.

براساس بیانیه منتشر شده از سوی دولت برزیل اسامی برخی از شرکت‌های نام برده عبارتند از: «اودبرچت، آندراده گوتیرز، کامارگو کوره‌آ».

طبق گزارشات موجود هدف اصلی دولت این کشور از اتخاذ چنین تصمیمی از سویی جلوگیری از وارد شدن شکستگی و خسارات مالی بیشتر به شرکت «پتروبراس» و همچنین شرکت‌های تابعش بوده و از سویی دیگر قصد جلوگیری از تخریب بیشتر تصویر عمومی آن را در بین مردم دنبال می‌کند.

به گفته مقامات این شرکت نیز سایر تدابیر اندیشیده شده برای مبارزه با این‌گونه جرائم همگی مربوط به حوزه تحریم و مجازات افراد و گروه‌هایی است که در این مدت نسبت به قوانین و مقررات بی‌توجه بوده‌اند.

«گراکا فوستر» مدیر اجرایی فعلی شرکت «پتروبراس» در رابطه با تهدیدات مالی موجود علیه این شرکت این‌طور اعلام می‌کند: بزرگترین تهدید برای خط تولید هر شرکت و کارخانه‌ای فساد مالی وارد شده به آن است.

وی در ادامه تأکید کرد که اگر نتواند شرکت‌های فوق را اصلاح کرده و دوباره به میدان کار بازگرداند باید بر بازار مناقصه‌های بین‌المللی متمرکز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول