اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر:

معرفت و شناخت دقیق امام زمان (عج) زیربنا و شالوده تمامی امور‌ است

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر گفت: معرفت و شناخت دقیق امام زمان (عج) زیربنا و شالوده تمامی امور از جمله واجب و حرام، خوب و بد، بهشت و جهنم و حق و باطل است.

معرفت و شناخت دقیق امام زمان (عج) زیربنا و شالوده تمامی امور‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا فکوری صبح امروز در نشست معرفتی بسیجیان شهرستان بوشهر با تبریک سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج)، افزود: امام عصر(عج) ظهور نمی‌کند تا ‌همه مذاهب مسلمان شوند و ‌یک امت و‌احده اسلامی شوند.
فکوری با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری به اجبار، رعب و وحشت بعضی از مردمان مذاهب را دعوت به اسلام خودشان می‌کنند، اظهار داشت: امام زمان (عج) می‌آید تا جلوی ظلم و ستم را بگیرد و دنیا را از این تفکرات خبیث پاک خواهد کرد.
فکوری خاطر نشان کرد: معرفت و شناخت دقیق امام زمان (عج) زیربنا و شالوده تمامی امور از جمله واجب و حرام، خوب و بد، بهشت و جهنم و حق و باطل است.
وی اضافه کرد: گرفتاری‌های فتنه‌گران این است که ولایت فقیه را رها کرده و گوش و دل خود را به دشمنان و استکبار وصل کردند.
رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه امام زمان (عج) دشمنان و موانع ظهور زیاد دارد، تصریح کرد: حکومت‌ها و عالمان فاسد، فاسق، مرتجع، قدرت‌طلب، شهوت‌پرست و دنیا‌طلب از عوامل اصلی موانع ظهور آن حضرت هستند.
فکوری با اشاره به اینکه امام زمان (عج) با فساد و ظلم و ستم سازش ندارد، عنوان داشت: امام زمان (عج) می‌آید تا پاکی و صداقت را در جهان بگستراند و حکومت‌های ظالم نمی‌توانند این شرایط را بپذیرند به همین دلیل مانع می‌شوند.
وی در پایان گفت: اسباب غیبت امام زمان (عج) ما، اعمال، رفتار و تمام سکنات ماست.

انتهای پیام/2255/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول