اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

یوسفیان ملا در گفت‌وگو با فارس:

صلاحیت و صداقت آگهی‌ها در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود/ پیگیری پرونده پدیده در جلسه آینده ستاد

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بررسی صلاحیت و صداقت آگهی‌ها و راهکارهای سنجش آن در جلسه هفته آینده این ستاد خبر داد.

صلاحیت و صداقت آگهی‌ها در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود/ پیگیری پرونده پدیده در جلسه آینده ستاد

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از بررسی پرونده شرکت پدیده شاندیز در جلسه دوشنبه هفته آینده ستاد مذکور خبر داد.

وی همچنین بررسی صلاحیت و صداقت آگهی‌های تلویزیونی را یکی دیگر از دستور کارهای جلسه هفته آینده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌ها آگهی تلویزیونی می‌دهند و این آگهی‌ها بدون تأیید هیچ مرجعی پخش می‌شود، به نظر می‌آید باید هر آگهی بسته به موضوع توسط مرجع مربوطه تأیید شود.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از لزوم سنجش صلاحیت و صداقت آگهی‌ها خاطرنشان کرد: باید آگهی‌ها را سنجید تا میزان صداقت و صلاحیت آنها مورد سنجش قرار گیرد. تا شاهد نباشیم در آگهی‌ها مطالب کذب بیان شود.

یوسفیان ملا همچنین تصریح کرد: در جلسه ستاد که معاونان اداری مالی و سیاسی سازمان صدا و سیما حضور دارند راهکارهای سنجش صداقت و صلاحیت آگهی‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت ستاد مصوبه‌ای در این زمینه خواهد داشت که طی آن آگهی‌ها با سنجش صلاحیت و صداقت آنها به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول