اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ایدم عنوان کرد

تولید 4 هزار موتور بنز در ایدم تبریز

مدیر عامل شرکت ایدم گفت: شرکت ایدم در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 4 هزار و 350 دستگاه تولید موتور همگن (موتور بنز کامیون و اتوبوس) داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 91 درصد رشد نشان می‌دهد.

تولید 4 هزار موتور بنز در ایدم تبریز

فرهنگ صیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 4 هزار و 350 دستگاه موتور همگن به ارزش 653 میلیارد ریال از شرکت ایدم به بازارهای داخلی و خارجی ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

صیدی با اشاره به تأثیر بهبود روابط بین‌المللی ایران با دیگر کشورها در افزایش میزان صادرات گفت: بدون شک بهبود روابط بین‌المللی می‌تواند موجبات کاهش بعضی هزینه‌ها از جمله هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه و هزینه نقل و انتقال ارز باشد که کاهش این هزینه‌ها اثرات مثبتی بر عملکرد شرکت خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت ایدم گفت: پروژه تولید موتورهای 355 واگن هود یورو 3 و پروژه نمونه‌سازی موتور 355 آریا یورو3 و 364 یورو 3 به اتمام رسیده است. همچنین در جهت تنوع بخشی به محصولات شرکت، با طراحی و تولید موتور با کاربری‌های مختلف و متفاوت از جمله دیزل ژنراتور با توان 40KVA تا 450KVA، پمپ آب، ماشین آلات کشاورزی، کمپرسور، موتورهای دریایی، صنایع ریلی و .. گام‌های مهمی برداشته شده است.

صیدی خاطر نشان کرد: برای تحقق بخشیدن به اهداف شرکت، پروژه‌های ارتقای موتورهای 355 و 364 و 357 و 457 به سطح آلایندگی یورو 4 و در کنار آن افزایش میزان خودکفایی موتورهای تولیدی مدنظر است. علاوه بر این در جهت دستیابی به حجم بیشتر فروش و سهم بازار، پروژه تولید موتور خودروهای دیزلی سبک نیز در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت ایدم اظهار داشت: کلیه محصولات تولیدی شرکت ایدم از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است به نحوی که این شرکت هیچ گونه مشکلی در بازاریابی و فروش محصولات خود ندارد.

انتهای پیام/60002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول