اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال یزد:

اشتغال تعهد شده در یزد باید تا پایان سال جاری محقق شود

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان یزد گفت: اشتغال تعهد شده در یزد باید تا پایان سال جاری محقق شود و همه دستگاه‌های دخیل در این امر لازم است همکاری‌های لازم را با کارآفرینان داشته باشند.

اشتغال تعهد شده در یزد باید تا پایان سال جاری محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباس امراللهی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان یزد با اشاره به ثبت اطلاعات شاغلان در سامانه ملی اظهار داشت: مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی اطلاعات شاغلان خود را در سامانه ملی ثبت و رصد کرده‌اند که همکاری آنها شایسته تقدیر است.

وی تاکید کرد: برخی دستگاه‌ها نیز هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده‌‌اند که لازم است هر چه سریع‌تر برای عمل به تعهد خود اقدام کنند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال یزد خاطر نشان کرد: اطلاعات مورد نیاز در سامانه ملی اطلاعات شاغلان باید تا پایان سال تکمیل شود.

امراللهی با تاکید بر ورود اطلاعات صحیح در این سامانه تصریح کرد: اطلاعات واقعی باید در این سامانه وارد شود زیرا راستی‌آزمایی اطلاعات نیز انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار اشتغال پیش‌بینی شده در یزد تا پایان سال جاری اظهار داشت: اشتغال تعهد شده در یزد باید تا پایان سال جاری محقق شود و همه دستگاه‌های دخیل در این امر لازم است همکاری‌های لازم را با کارآفرینان داشته باشند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال یزد اظهار امیدواری کرد: بانک‌ها نیز در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند و اعتبارات مورد نیاز در این زمینه را بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده به متقاضیانی که می‌توانند در یزد شغل ایجاد کنند، بپردازند.

به گزارش فارس، در این نشست که نخستین کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان یزد بود، افسانه شها‌بی‌پور معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی شهرستان یزد به بیان گزارشی از وضعیت اشتغال در شهرستان یزد پرداخت.

انتهای پیام/2464/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول