اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تسریع در اجرای راه‌آهن بستان‌‌آباد

سند تدبیر و توسعه شهرستان بستان‌آباد نیازمند بازنگری است

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس با اشاره به تدوین اولیه برنامه تدبیر و توسعه شهرستان بستان‌آباد، خواستار فرصتی دو ماهه برای تجدید نظر و اضافه کردن برخی برنامه‌ها در این سند شد.

سند تدبیر و توسعه شهرستان بستان‌آباد نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌‌آباد، غلامرضا نوری صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بستان‌آباد، با انتقاد از برنامه‌های سطحی در گذشته اظهار کرد: در شرایطی که جامعه به سمت برنامه‌های سطحی حرکت می‌کرد، آذربایجان‌شرقی پیشگام برنامه‌های زیربنایی در زمینه توسعه استان بر اساس برنامه‌های سند تدبیر و توسعه شهرستان‌ها قرار گرفت.
وی با اشاره به تدوین اولیه برنامه تدبیر و توسعه شهرستان بستان‌آباد خواستار فرصتی دو ماهه برای تجدیدنظر و اضافه کردن برخی برنامه‌ها در این سند شد و گفت: اعمال نظر نخبگان، کارشناسان و مردم برای تدوین این سند ضروری است.
نوری ادامه داد: با توجه به اینکه این سند پایه‌گذار رشد و توسعه آتی شهرستان بستان‌آباد خواهد بود، توجه به نظرات مردم و کارشناسان در غنی‌تر شدن این سند می‌تواند مهم باشد.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی استاد شهریار را متعلق به این شهرستان دانست و افزود: با برگزاری همایش بزرگداشت شهریار در «خشکناب» این شهرستان مردم شادمان شدند و بازسازی خانه شهریار نیز به همت خیران و با گذشت چندین سال صورت خواهد گرفت.
وی تکمیل راه‌آهن بستان‌آباد را خواستار شد و گفت: کارهای مقدماتی این راه‌آهن انجام شده و از مسئولان استانی خواستار هستیم که ایستگاه راه‌آهن این شهرستان را نیز احداث کنند.
نوری تکمیل و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای بستان‌آباد را خواستار شد و گفت: با نبودن طرح‌های هادی موضوع ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها پیش می‌آید و مشکلات متعددی برای مردم به وجود می‌آید.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول