اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهر سازی استان تهران:

آزاد راه قم ـ گرمسار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهر سازی استان تهران گفت: آزاد راه قم ـ گرمسار دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.

آزاد راه قم ـ گرمسار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، فریبرز واحدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: پروژه آزاد راه قم ـ گرمسار از مهمترین طرح‌های در دست اجرای دولت است که بهره‌برداری از آن باعث شکوفایی اقتصاد منطقه می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه عظیم، بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی استان تهران برطرف شده و شاهد کاهش 75 درصدی حوادث جاده‌ای خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهر سازی استان تهران همچنین از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های راه سازی شهرستان ورامین اختصاص یافت.

این مسئول افزود: خوشبختانه با تلاش‌های دولت تدبیر و امید، پروژه‌هایی که تا به امروز در حد مصوبه در شهرستان ورامین باقی مانده بود تأمین اعتبار شده و به‌زودی اجرای این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

واحدی تصریح کرد: پس از سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان ورامین و بازدید به عمل آمده از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان، مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ورامین اختصاص یافت که این اعتبار تا پایان سال جاری به شهرستان ورامین تعلق خواهد گرفت.

وی مهم‌ترین پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ورامین را اجرای دوربرگردان کمربندی شمالی ورامین ـ پیشوا، احداث جاده آنتنی قم ـ گرمسار و تکمیل پروژه راه آبباریک به چرم‌شهر اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهر سازی استان تهران بیان داشت: دور از انصاف است که خدمات دولت را سیاه نمایی کنیم چون انصافا دولت با تمام مشکلات و تنگناهایی که با آن روبه‌رو است اقدامات موثری در حوزه راه و شهرسازی انجام داده و این امر باعث شده تا خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری همراه شود.

این مسئول گفت: امروز با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی، کارهای بزرگی در حوزه راه استان تهران انجام شده و حجم عظیم پروژه‌های در دست اجرا نشان از اهتمام دولت به این حوزه از فعالیت‌های عمرانی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تأکید کرد: دولت مصمم است که هیچ پروژه‌ای به صورت معطل روی زمین باقی نگذارد.

انتهای پیام/2462/ن/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول