اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای از سوی سپاه کربلای مازندران عنوان شد

توهین به پیامبر(ص) نشان از ضعف و استیصال استکبارگران است

سپاه کربلای مازندران در بیانیه‌ای عنوان کرد: توهین به مقدسات اسلام و پیامبر(ص) نشان از ضعف و استیصال استکبارگران دارد.

توهین به پیامبر(ص) نشان از ضعف و استیصال استکبارگران است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران در بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر دشمنان بشریت، عدالت و آزادی در طراحی نقشه‌های خبیثانه با دستان صهیونیزم، به آستان رفیع کامل‌ترین مخلوق هستی،حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) تعدی کرده و به بهانه دروغین دفاع از آزادی بیان حریم آزادی را همچون گرگ دریده و موجب‌آزردگی وجدان راستین بشریت عدالت‌خواه شدند.

 سپاه کربلای مازندران در ادامه این بیانیه ضمن محکوم کردن این اقدام ضدبشریت، محکوم ساختن توهین رسانه یهودی صهیونیستی فرانسه، به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) آن را اقدامی خبیثانه توسط برخی فرومایگان تهی از انسانیت و اخلاق دانسته و اعلام می‌کند: بی‌شک پشت پرده این اقدام کثیف که در واقع به منظور ترور اذهان جهانیان در تخریب مظهر بهانه هستی پیامبر اسلام(ص)، رحمت اللعالمین طراحی شده بدون هماهنگی و همراهی سیستم‌های امنیتی کشورهای مزدور استکباری امکان‌پذیر نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: هتک حرمت به مهربان‌ترین رسولان الهی برای برافروختن آتش فتنه و جنگ در میان ادیان الهی از سوی دشمنان خدا تعیین شده و از این جهت سپاه کربلای مازندران با محکومیت این‌گونه اقدامات و حتی افکار پلید ضدبشری احترام به دیگر ادیان الهی را امری مقدس می‌شمارد.

این ارگان انقلابی با مخالفت با اهداف خصمانه استکبار صهیونیزم، جنگ‌ستیزی بین ادیان را قبیح دانسته و هرگونه آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان خدا و رسولانش اعلام می‌دارد.

 سپاه کربلای مازندران، از مجامع جهانی و دولت‌مردان آزادی‌خواه سراسر جهان می‌خواهد تا نسبت به تصویب قوانین مناسب بازدارنده درباره این قبیل افراطی‌گری و اهانت به ادیان الهی اقدام کنند و از مسلمانان و پیروان دیگر ادیان الهی در جهان می‌خواهد در محکومیت به توهین نشریه فرانسوی و ایادی پشت پرده‌اش با حضور در تجمعات منسجم شرکت کنند.

 سپاه کربلای مازندران در پایان این بیانیه خاطرنشان کرد: جریحه‌دار کردن احساسات بیش از یک‌ میلیارد و 500 میلیون مسلمان در جهان و تمام مومنان را با انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) اقدامی بی‌شرمانه، از روی درماندگی، حمایت از تروریسم و افراط‌گرایی است که قابل توجیه نیست.

انتهای پیام/86004/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول