اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

توهین به مقدسات چاره‌اندیشی غرب در برابر پیشرفت اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: غرب از پیشرفت دین اسلام در جهان به وحشت افتاده و به صورت نابخردانه به مقدسات توهین می‌کند تا با گسترش آن مقابله کند.

توهین به مقدسات چاره‌اندیشی غرب در برابر پیشرفت اسلام است

حجت‌الاسلام سید محمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن محکوم کردن اهانت مجله فرانسوی به پیام‌آور رحمت و مهربانی‌ها حضرت محمد(ص)، اظهار کرد: اهانت به مقدسات دیگر ادیان کار کسانی است که از خرد انسانی چندانی برخوردار نیستند، چرا که راه مقابله با یک دین توهین به مقدسات‌ نیست.

وی افزود: غرب از پیشرفت اسلام در قاره‌های اروپا و آمریکا و به صورت عمومی در سراسر جهان به چالش افتاده است و راه مقابله با این پیشرفت را در توهین به مقدسات دین به خصوص نبی اکرم(ص) دیده است.

فخری با اشاره به الهی و آسمانی بودن دین اسلام، تصریح کرد: اسلام دینی است که جز رحمت و مودت و صلح انسان‌ها مطالبه دیگری ندارد و خواهان سعادت بشر در هر دو دنیا است.

وی رسول خاتم(ص) را پیام‌آور مهربانی‌ها دانست و عنوان کرد: حضرت محمد(ص) کسی است که خداوند در قرآن او را به عنوان کسی که دارای اخلاق بسیار نیکو و عظیمی است وصف می‌کند و ایشان را به رحمتی برای همه عالمیان معرفی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی غرب را ناتوان‌تر از این دانست که بتواند آسیبی به سیمای حقیقی اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) وارد کند و ادامه داد: اسلام حقیقی در جهان شناسانده شده است و مردمی که با حق آشنا شده‌اند با چنین توهین‌هایی تنها نفرت‌شان از سران کفر بیشتر می‌شود.

وی تاسیس گروه‌های تکفیری در منطقه و کشتار مسلمانان به دست خود را یکی دیگر از فتنه‌های دشمنان اسلام معرفی کرد و افزود: جامعه غرب با تاسیس چنین گروه‌هایی قصد دارد ریشه مسلمانان را به دست خود خشک کند و ما مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی و چنگ زدن به آموزه‌های این دین حیات بخش، توطئه‌ها را در منطقه خنثی کنیم.

فخری تاکید کرد: دو گروه القاعده و تکفیری داعش فرزندان غرب در جهان اسلام هستند که تنها با هدف سیاه‌نمایی و زشت نشان دادن چهره اسلام به جهانیان، زاده شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جنایاتی که این دو گروه در جهان می‌کنند، از کودک‌کشی گرفته تا عملیات‌های تروریستی، همه با هدف مقابله با اسلام صورت می‌گیرد.

فخری اظهار کرد: ما به آینده جهان اسلام امیدواریم و به زودی اسلام حقیقی تمامی جهان را فرا می‌گیرد و با ظهور امام عصر(عج) زندگی ملحدان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/61011/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول