اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس:

اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی ملاحظه‌کاری نمی‌کنند/ نادیده گرفتن فساد ۸۸ از سوی اصلاح‌طلبان مایه تاسف است

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در کمال تاسف هنوز از مفاسد سیاسی سال ۸۸ حمایت می‌کنند، گفت: اصولگرایان در برخورد با مفاسد سیاسی و اقتصادی هیچ ملاحظه‌ای ندارند و بدون هیچگونه چشم‌پوشی با هر تخلفی برخورد می‌کنند.

اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی ملاحظه‌کاری نمی‌کنند/ نادیده گرفتن فساد ۸۸ از سوی اصلاح‌طلبان مایه تاسف است

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره تاکید اصولگرایان بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: هویت اصولگرایی مبتنی بر دستورات حضرت ربوبی و شریعت محمدی است که از این رو تعبد دینی جزو ماهیت این جریان است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه اصولگرایان به برخورد با هر نوع تخلف و فسادی تاکید دارند، این نکته را از افتخارات جریان اصولگرایی برشمرد و افزود: اگر فردی از بین جریان اصولگرایی دچار تخلف شود آنها قطعا برخورد می‌کنند و هیچ گونه چشم‌پوشی در کار نخواهد بود.

این فعال اصولگرا تفاوت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را در برخورد با مفاسد مورد اشاره قرار داد و گفت: در بین اصولگرایان وقتی مشخص شود که کسی فساد کرده هر چند که سوابق خوبی هم داشته باشد به محض انحراف و تخلف با وی برخورد می‌کنند اما اصلاح طلبان با کمال تاسف سعی در تبرئه مفاسد شان دارند.

وی بر همین اساس به فرافکنی اصلاح‌طلبان در برخورد با فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88 به یک معنا اصلاح‌طلبی است که در آن جرم، جنایت، آشوب، اقدامات ضد امنیتی و ضد وحدت و فساد رخ داد اما اصلاح‌طلبان هنوز به دنبال تبرئه فتنه‌گران هستند.

ابراهیمی ضمن تقدیر از عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی یادآور شد: ما معتقدیم قوه قضائیه و در راس آنها آیت‌الله آملی لاریجانی یک فرد اصولگرا است و این اصولگرا معاون اول قوه مجریه گذشته را بر اساس جرمش مجازات کرده است لذا ما این امر را از افتخارات اصولگرایان می‌دانیم که بدون ملاحظه‌کاری و مبتنی بر اسلام راستین عمل می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول