اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

عضو سابق کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

قوه قضائیه با پرونده رحیمی نشان داد تحت‌ تأثیر جریانات سیاسی نیست/ رحیمی را چهره اصولگرا نمی‌دانیم

عضو سابق کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر اینکه دستگاه قضا تحت‌ تأثیر هیچ‌ یک از جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد، گفت:‌ هر کس هر جرمی مرتکیب شود، دستگاه قضا بی‌طرفانه به آن رسیدگی می‌کند.

قوه قضائیه با پرونده رحیمی نشان داد تحت‌ تأثیر جریانات سیاسی نیست/ رحیمی را چهره اصولگرا نمی‌دانیم

موسی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده معاون اول رئیس‌جمهور سابق اظهار داشت: من به طورکلی از عملکرد دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها دفاع می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه تحت‌تأثیر هیچ‌یک از جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد، گفت: هر کسی جرمی مرتکب شود و براساس آن جرم پرونده‌ای تشکیل شود، قوه قضائیه بی‌طرفانه رسیدگی می‌کند.

عضو سابق کمیسیون قوه قضائیه مجلس با تأکید بر اینکه من رحیمی را یک چهره اصولگرا نمی‌دانم گفت: وی تحت‌تأثیر احمدی‌نژاد بود و او هم رسماً نمی‌گفت که اصولگرا است، در هر صورت من پرونده معاون اول رئیس‌جمهور سابق را سیاسی تلقی نمی‌کنم.

قربانی خاطرنشان کرد: صرف‌نظر از اصولگرا یا اصلاح‌طلبی، قوه قضائیه به این پرونده رسیدگی کرده و پس از مدتی طولانی بالاخره حسن نهایی را صادر کرده است.

معاون قضایی دیوان عدالت اداری در پایان گفت: تا جایی که من اطلاع دارم رأی قطعی است، اما وکیل رحیمی گفته ما اعتراض می‌کنیم، من دقیقاً نمی‌دانم مفهوم حرف‌شان چیست، شاید بخواهند اعاده دادرسی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول