اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

تنگناهای مالی، مسائل فرهنگی کهگیلویه و بویر احمد را تحت‌الشعاع قرار داده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنگناهای مالی امور فرهنگی را در این استان تحت‌الشعاع قرار داده است.

تنگناهای مالی، مسائل فرهنگی کهگیلویه و بویر احمد را تحت‌الشعاع قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قدرت‌الله ویسی امشب در نشست هماهنگی جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ جشن‌های امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ریاست این سازمان بر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان، افزود: دشمنان این نظام به دنبال این هستند که شادی و نشاط را از ملت ما بگیرند ولی موفق نخواهند شد.

وی گفت: سازمان‌های جهاد کشاورزی در کشور از معدود اداراتی هستند که نمایندگی ولی‌فقیه دارند که باید از این ظرفیت مهم در ترویج مسائل فرهنگی، دینی، مناسبت‌های ملی و ایام مبارکی چون دهه فجر بهره برد.

با اعتبارات قطره‌چکانی کار شاقی در حوزه فرهنگ انجام نمی‌شود

ویسی جذب اعتبارات ملی را ضروری خواند و ابراز داشت:‌ اگر به فکر اعتبارات ملی و متفرقه بودجه نباشیم با اعتبارات ناچیز و قطره‌چکانی استانی و سازمانی کار شاقی در حوزه فرهنگ و رسانه نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد:‌ امید است حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی و پیگیری بتواند بودجه‌های خوبی را برای برنامه‌های متعدد فرهنگی در این سازمان از سطوح ملی و وزارت جهاد کشاورزی جذب کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ هزینه‌کردهای مالی پیچیدگی خاص خود را دارد و نمی‌شود پول بخش‌های دیگر را در حوزه فرهنگ و تبلیغات صرف کرد بلکه باید برای کار فرهنگی ردیف و پول فرهنگی بگیریم.

ویسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شرایط ویژه جهاد کشاورزی در حوزه ارزش‌های دینی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:‌ اگر در هر سازمان دیگری بشود کار فرهنگی را تعطیل کرد در این سازمان که همزاد با انقلاب است نمی‌شود چنین کاری کرد.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای جهاد

وی با تأکید بر نقش پیگیری و رایزنی برای تأمین اعتبار اقدامات فرهنگی در این سازمان عنوان کرد:‌ روستائیان و عشایر در انقلاب اسلامی نقش محوری داشتند و امروز بعد از 36 سال باز هم باید نقش محوری را داشته باشند.

این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد:‌ باید فضای جدیدی در روستاها و جامعه ارزشمند عشایر ایجاد کنیم و ارزش‌های مقدس انقلاب و اسلام را به نسل سوم با ظرافت و با ذائقه خود آنها منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای جهاد کشاورزی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این سازمان در ایام دهه فجر است که در مراسمی با شکوه از خانواده‌های شهدا و جانبازان این سازمان قدردانی می‌شود.

ویسی، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و صدور احکام کارگزینی مهندسین ناظر مزارع کشاورزی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر برشمرد.

در هزینه‌های سازمان باید صرفه‌جویی کنیم

ویسی،‌ صرفه‌جویی در همه هزینه‌های سازمان را ضروری خواند و ادامه داد:‌ در هزینه‌های جانبی برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها و همایش‌ها باید صرفه‌جویی کنیم تا بتوانیم محتوای برنامه‌های فرهنگی را بالا ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تنگناهای مالی مسائل فرهنگی را تحت‌الشعاع قرار داده است،‌ یادآور شد: رسانه‌ها با وجود تنگناهای مالی همواره نقش خود را در تبیین ارزش‌ها، تنویر افکار عمومی و بیان خدمات نظام به خوبی ایفا کردند.

انتهای پیام/82005/ج40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول