اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانان خاص نیستند، استعدادهایشان کشف و پرورش یافته‌ است

امیر مهدی‌زاده: روزهای خوبی در انتظار کاراته قم است

کاراته کای قهرمان جهان با اشاره به حضور یکی از مدرسین برجسته رشته کاراته در قم گفت: این مربی در حال تربیت و استعدادیابی نوجوانان برای آموزش قهرمانی است که روزهای خوبی را این ورزش پیش رو دارد.

امیر مهدی‌زاده: روزهای خوبی در انتظار کاراته قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ یادمان انقلاب که در خانه جوان استان قم به همت اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شد با اشاره به حضور اخیرش در مسابقات جهانی اظهار کرد: پس از مسابقات بازی آسیا در مسابقات جهانی شرکت کرده و مدال برنز را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی همچنین به حضورش در مسابقات فرانسه اشاره و بیان کرد: در مسابقات فرانسه نیز مفتخر به دریافت مدال طلا شدم و اکنون قرار است تیم قم صدرنشین لیگ کشور شود.

این مدال‌آور قمی با اشاره به زمانی که قم در زمینه ورزش کاراته در اوج قرار داشت گفت: در آن زمان هفت نفر در قم قهرمان کاراته بودند که از این شمار پنج نفر در تیم ملی عضویت داشتند ولی به دلیل نبود حمایت‌ها مقداری دچار افول شدیم.

مهدی‌زاده از حضور دباغیان مربی کاراته در قم خبر داد و بیان کرد: این مدرس اکنون در باشگاه انقلاب در حال استعدادیابی و رشد و شکوفایی جوانان و نوجوان برای دستیابی به قهرمانی است.

وی با بیان اینکه شرایط مطلوبی را در عرصه کاراته در قم پیش رو داریم تصریح کرد: اگر کسی بخواهد فرزندش در یکی از رشته‌های ورزشی راه موفقیت را طی کند باید علاقه‌های او را کشف و سپس در همان زمینه او را حمایت کند.

کشتی‌گیر قهرمان آسیا ادامه داد: کسانی که قهرمان می‌شوند خاص نیستند بلکه استعداد آنان شناسایی شده و زیر نظر یک استاد ماهر پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام/78005/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول