اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

ثبت 99 مقاله تجربه‌نگاری در سپاه شهرستان بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به‌اینکه این سپاه از نواحی برتر در ثبت مقاله تجربه‌نگاری است، گفت: 99 مقاله تجربه‌نگاری توسط کارکنان سپاه شهرستان بوشهر در سال جاری ثبت شده است.

ثبت 99 مقاله تجربه‌نگاری در سپاه شهرستان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در همایش تجربه‌نگاری پژوهشی در بوشهر افزود: کارکنان سپاه در طول دوران خدمت خود با مسائل مختلفی در حوزه‌های مختلف کاری برخورد دارند که با نوشتن این تجربیات در قالب ارکان تجربه‌نویسی بتوانند تجربیات خود را در سامانه اینترنتی سپاه ثبت نموده تا مورد استفاده سایر همکاران و نسل آینده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید بدانند جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ما از نظر دانش جنگ و علم جنگی نیز موفق بود، افزود: انتقال اطلاعات و واقعیات جنگ با استفاده از تجربه‌نگاری انجام می‌شود که این خود می‌تواند نشان دهنده اهمیت بالای تجربه‌نگاری باشد.

دشتی گفت: ثبت تجربه‌های سازمانی نیروها جایگاه بسیار بالایی در حل مسائل مهم هر سازمانی را دارد به‌طوری که می‌توانیم با استفاده از تجربه‌ها و خلاقیت‌های فردی راهکار‌های مناسبی برای حل و برون رفت از مسائل مختلف را بیابیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ما دائما در حال پیچیده شدن است و بدنه سپاه  برای مقابله با تهاجمات پیچیده استکبار باید مجهز به علم، ایمان و تجربیات ارزشمند شود، گفت: انتقال تجربیات نسل حاضر هر سازمانی زمینه‌های پویایی آن سازمان را فراهم کرده و باعث پیشرفت‌های روز افزون می‌شود.

دشتی با تاکید بر اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با کوله‌باری از تجربه و تخصص باید تجربیات گرانبهای خود را به نسل جوان و امیدهای آینده نظام منتقل کنند، تصریح کرد:  یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید هوشیار باشند خدای ناکرده تجربه‌های خود را در سینه نگه‌دارند و این تجربیات را به جوانان انتقال ندهند که چه بسا یک تجربه آنها که برآمده از عشق و محبت به ولایت فقیه، اهل بیت(ع) و دستاوردهای نظام بوده باعث نجات جان انسانها می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به‌اینکه این سپاه از نواحی برتر در ثبت مقاله تجربه‌نگاری است، گفت: 95 مقاله تجربه‌نگاری توسط کارکنان سپاه شهرستان بوشهر در سال جاری ثبت شده است.

انتهای پیام/66009/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول