اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

آلیا در مراسم بزرگداشت «بابا رجب»:

ادبیات در مقابل برادر عزیز رجب محمدزاده مغلوب است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ادبیات در مقابل این برادر عزیز رجب محمدزاده، مغلوب است و من شرمنده‌ام که تاکنون او را پیدا نکرده بودیم.

ادبیات در مقابل برادر عزیز رجب محمدزاده مغلوب است

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم پاسداشت جانباز سرافراز خطه خراسان رجب محمدزاده در خبرگزاری فارس در حال برگزاری است.

فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تشکر از خبرگزاری فارس به دلیل برگزاری چنین مراسمی گفت: افتخار می‌کنم در این مجلس هستم و بدون اغراق می‌گویم دلم می‌خواهد مقابل این مرد بزرگ سر تعظیم فرود بیاورم.

وی ادامه داد: می‌خواهم بیشتر وجودمان را از این مراسم معنوی تغذیه کنیم و سؤالی که برای من پیش آمده این است که این جانباز عزیز با این عارضه سخت واقعاً چگونه زندگی می‌کند.

آلیا افزود: من حرفی ندارم جز اینکه بگویم رجب محمدزاده خدا را می‌بیند در حالی که بعضی از ما در زندگی یا خدا را نمی‌بینیم و یا کم به او توجه می‌کنیم. به دلیل مسئولیتم در مجلس با معلولان زیادی در تماس هستم که بعضاً از مشکلاتشان بسیار ناراحتم اما امثال آقای محمدزاده روح بزرگی دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ادبیات در مقابل این برادر عزیز مغلوب است و من شرمنده‌ام که تاکنون او را پیدا نکرده بودیم.

آلیا در پایان لوح تقدیری را به جانباز عزیز رجب محمدزاده اهدا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول