اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

با ارائه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب درباره حضرت زهرا (س)

غرفه «کتاب فاطمی» در دهمین نمایشگاه کتاب استانی قم برپا می‌شود

بیش از 300 عنوان کتاب با موضوع حضرت زهرا (س) و متناسب با ایام فاطمیه از میان ناشران سراسر کشور جمع‌آوری و در دهمین نمایشگاه استانی کتاب قم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

غرفه «کتاب فاطمی» در دهمین نمایشگاه کتاب استانی قم برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،‌ دهمین نمایشگاه استانی کتاب قم در حالی از 30 بهمن سال جاری آغاز به کار می‌کند که ناشران سراسر کشور در آن شرکت خواهند داشت.

در این دوره از نمایشگاه غرفه‌ «کتاب فاطمی» توسط انتشارات «دلیل ما» ناشر کتاب‌های مذهبی در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم،برپا شده است.

بیش از 300 عنوان کتاب با موضوع حضرت زهرا (س) و متناسب با ایام فاطمیه از میان ناشران سراسر کشور جمع‌آوری شده است که در این نمایشگاه با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان کتب مذهبی قرار می‌گیرد.

 

انتشارات «دلیل ما» اعلام کرده است، آمادگی تأمین کتاب جهت برگزاری نمایشگاه‌ها، مسابقات کتابخوانی و کتابخانه‌های تخصصی را دارا بوده و می‌تواند آثار خوبی را در حوزه ادبیات دینی و مذهبی در اختیار علاقه‌مندان و محققان سراسر کشور قرار دهد.

بر اساس این گزارش، غرفه «کتاب فاطمی» در دهمین نمایشگاه کتاب استانی قم از تاریخ 30 بهمن تا 8 اسفند سال جاری از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 21 در محل مجتمع ناشران قم، طبقه زیرین، واحد 44 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول