اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر رئیس جمهوری در دیدار با آیت‌الله سبحانی:

سفر رئیس جمهور به قم موجب تحکیم روابط دولت و مراجع می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت نظرات و دیدگاه‌های روحانیت و مرجعیت را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ می‌کند، گفت: سفر رئیس جمهوری به استان قم موجب تقویت و تحکیم مناسبات بیش از پیش دولت و مراجع خواهد شد.

سفر رئیس جمهور به قم موجب تحکیم روابط دولت و مراجع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان با حضور در بیت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید خواستار تبیین مسایل روز و روشنگری نسبت به این حوادث به منظور شناخت بهتر تفکر سلفی در منطقه و جهان شد.

وی با اشاره به رسوا شدن تفکر سلفی در حوادث اخیر منطقه گفت: گروه‌های تروریستی نظیر داعش گرچه خسارات و تلفات جانی و مالی بسیاری به وجود آورده‌اند اما موجب نفرت جهانی نسبت به تفکر سلفی شده‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به آیت‌الله سبحانی اظهار امیدواری کرد سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان قم موجب برکت و آبادانی بیش از پیش استان شود.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه دولت نظرات و دیدگاه‌های روحانیت و مرجعیت را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ می‌کند، گفت: سفر رئیس جمهوری به استان قم موجب تقویت و تحکیم مناسبات بیش از پیش دولت و مراجع خواهد شد.

رئیس دفتر رییس جمهوری همچنین در این دیدار دستاوردهای دولت یازدهم را تشریح کرد.

آیت‌الله سبحانی نیز در این دیدار تاکید کرد: گروه‌های تروریستی نظیر داعش همان جریان تکفیری در شکل اجرایی است که رحمی در دلشان نیست و جهان شاهد بود که آنها چگونه انسانی را در قفس آتش می‌زنند.

وی با بیان اینکه اگر دول غربی طرفدار این گروه‌های تروریستی نیستند چرا ارتباطات آنها را برای ارسال پیام قطع نمی‌کنند، از تربیت افرادی در حوزه برای تبیین تفکر تکفیری و سلفی خبر داد.

انتهای پیام/2258/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول