اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال رسالت:

برای غلبه بر کاشی نیلو هم‌قسم شده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال رسالت گفت: بازیکنان تیم هم قسم شده‌اند که در این دیدار کاشی نیلو را شکست دهند.

برای غلبه بر کاشی نیلو هم‌قسم شده‌ایم

محسن حکاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار حساس عصر امروز تیمش در برابر کاشی نیلوی اصفهان اظهار داشت: رسالت برای اثبات شایستگی‌های خود محکوم به پیروزی در این دیدار است، همه بازیکنان ما می‌دانند در این دیدار جایی برای اشتباه وجود ندارد‌.

وی بیان داشت: قبل از آغاز فصل با کاشی نیلو یک بازی دوستانه داشتیم و این تیم را به خوبی می‌شناسم و بازی‌های آنها را دیده‌ام، کاشی بازیکنان خیلی خوب و کادر فنی با تجربه‌ای دارد‌ و امیدوارم عصر امروز با حمایت هواداران و همت بچه‌های تیم حریف را با شکست از کرمان بدرقه کنیم.

حکاک افزود: ما به دلایل مختلفی نتوانستیم در دو دیدار اخیر پیروز شویم اما برای صعود به لیگ برتر و جبران امتیازات از دست رفته باید در دو دیدار پیش رو پیروز شویم تا امیدهایمان برای صعود از این گروه پر رنگ‌تر از قبل شود.

سرمربی تیم فوتسال رسالت خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم هم قسم شده‌اند که در این دیدار کاشی نیلو را شکست دهند و با کسب پیروزی از این دیدار حساس به استقبال دیدار برابر آذرخش بندر‌عباس روند.

وی در مورد دو دیدار تیمش در برابر آذرخش و هیئت فوتبال اصفهان گفت: قصد توجیه نتایج را ندارم‌، ما نتایجی گرفتیم که هیچ‌کس تصور آن را نداشت، باخت روز اول مقابل تیم آذرخش تمام مجموعه ما را شوکه کرد‌.

حکاک ادامه داد: البته ‌ما در این دو دیدار کمی بدشانسی داشتیم، ما همان رسالت هستیم، تیم ما در دور نخست موفق به کسب عنوان نخست گروه با اختلاف پنج امتیازی در قیاس با ‌تیم دوم گروه ‌شد، البته من آرزو می‌کنم بازی‌های تیمم در این چند مسابقه کمی هم چاشنی شانس داشته باشد‌.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی کمیته فوتسال بیان داشت: یکی از دلایل ناکامی‌های ما در دو دیدار اخیر برنامه‌ریزی ضعیف کمیته فوتسال است‌ به عقیده من کمیته فوتسال در حق رسالت اجحاف بزرگی کرد، تیم اصفهانی دو دیدار اول خود را در اصفهان برگزار می‌کند و تیم کرمان که قهرمان گروه شده بازی نخست خود را در خانه برگزار می‌کند.

حکاک خاطرنشان کرد: تیم بندر‌عباس دو دو دیدار اول خود میهمان است و پس از آن سه بازی به عنوان میزبان در خانه از حریفان پذیرایی می‌کند، کجای دنیا این‌گونه برای تیم‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال رسالت اظهار داشت: شانس در ورزش یک امتیاز است‌ به نظر من رسالت در بازی عصر امروز و دیدار برابر آذرخش بندر‌عباس به کمی خوش شانسی نیاز دارد تا شرایط تیم در ادامه مسابقات کمی تغییر کند.

به گزارش فارس، دیدار رسالت و کاشی نیلو عصر امروز از ساعت 16 در سالن استانداری شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80011/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول