اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ایندیپندنت گزارش داد

هشدار مشاوران کامرون نسبت به فقر و تجزیه جامعه انگلیس

مشاوران دولت انگلیس نسبت به ادامه فقر میان کودکان متولد شده بعد از سال ۲۰۰۸ و انفکاک نسل‌ها هشدار دادند.

هشدار مشاوران کامرون نسبت به فقر و تجزیه جامعه انگلیس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مشاوران دولت انگلیس نسبت به منفک شدن بریتانیا در صورت ادامه روند کنونی فقر در این کشور، هشدار دادند.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت امروز (شنبه) خبر داد «شورای تحرک اجتماعی و فقر کودکان انگلیس» در تحقیقی از درصد پایین احتمالات برای ارتقای زندگی مردم انگلیس نوشت.

«الن میلبرن» وزیر سابق حزب کارگر و ریاست این کمیته، هم‌چنین «بارونس شفارد» معاون محافظه‌کار وی در گزارشی گفتند، پیشرفت در موضوع کودکان فقیر و تحرک اجتماعی انگلیس بسیار محدود و کـُند بوده است.

این دو مشاور دولت انگلیس، در این گزارش مشترک خطاب به احزاب سیاسی بریتانیا گفتند اقدام فوری و انرژی‌ تازه‌ای نیاز است؛ میلبرن و شفارد هشدار دادند در صورت عدم اقدام سریع، رکود اقتصادی در انگلیس و تغییرات اساسی اقتصادی حزب کارگر و تغییرات اساسی بازار مسکن،‌ ملت بریتانیا را برای همیشه منفک خواهد کرد.

آن‌ها هم‌چنین هشدار دادند میان نسل‌هایی که پیش از سال 2008 متولد شدند و نسلی که بعد از رکود اقتصادی غرب در سال 2008 متولد شدند، جدایی خواهد افتاد.

بریتانیا در ماه می سال جاری میلادی شاهد برگزاری انتخابات عمومی خواهد بود که رقابتی میان احزاب سیاسی این کشور است. رهبران احزاب سیاسی بریتانیا برای کسب آرای بیشتر با وعده‌های اقتصادی سعی در کنار زدن رقبا و به سدت گرفتن قدرت هستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول