اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر مشهد

5 میلیارد تومان به اقشار آسیب‌پذیر مشهد کمک می‌شود

با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد مبلغ 5 میلیارد تومان برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر اختصاص یافت.

5 میلیارد تومان به اقشار آسیب‌پذیر مشهد کمک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد با تصویب شورای شهر مشهد مبلغ 5 میلیارد تومان به اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌شود.

حجت‌الاسلام مجید فاطمی، عضو شورای شهر مشهد در موافقت با این طرح بیان داشت: در کمیته‌های نظارتی متعدد دیده شده که مردم توان مالی مناسبی ندارند و نیازمند کمک مالی هستند و اگر ما این مورد را از بودجه حذف کنیم سبب مشکلات فراوانی برای مردم می‌شود.

مهدی ذاکرالحسینی، دیگر عضو شورای شهر مشهد نیز در مخالفت با این تبصره گفت: افزایش این بودجه برای کمیته‌های نظارتی ما سم است و باید هرچه شفاف‌تر بتوانیم ارقام را داشته باشیم.

در نهایت این تبصره به این صورت تصویب شد که براساس این مصوبه قانون بودجه به شهرداری مشهد اجازه می‌دهد، حداکثر تا سقف 5 میلیارد تومان از درآمدهای عمومی شهرداری را به منظور تامین نیازهای اقشار آسیب‌پذیر حسب مورد با تشخیص و دستور شهردار مشهد به عنوان کمک بلاعوض و بر اساس دستورالعمل پیشنهادی تصویب و در کمیسیون برنامه و بودجه و با حضور و حق رای اعضای محترم شورای اسلامی شهر پرداخت کند.

انتهای پیام/3138/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول