اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

رونمایی از مجموعه سروده‌های حسین صیامی

پر از «10/ 1 /61» است تقویمم

صیامی گفت: این کتاب مجموعه سروده‌های آیینی من در شش سال گذشته است.

پر از «10/ 1 /61» است تقویمم

خبرگزاری فارس – گروه ادبیات انقلاب اسلامی؛ کتاب «10 / 1 / 61» مجموعه سروده‌های آیینی حسین صیامی امروز در قالب بیست‌ونهمین عصرانه ادبی فارس با حضور تعدادی از چهره‌های و علاقه‌مندان فرهنگ و ادبیات رونمایی می‌شود.

صیامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه این کتاب اولین اقدام و فعالیت جدی من در حوزه ادبیات و شعر محسوب می‌شود، گفت: این کتاب مجموعه سروده‌های آیینی من در شش سال گذشته است. البته حجم سروده‌هایی که مربوط به بعد از سال 91 است در آن بیشتر است با این مجموعا گزیده‎‌ای از این سروده‌هاست که طی این سال‌ها سروده و در محضر اساتید اهل فن خوانده شده است.

صیامی در ادامه افزود: با این حال در جمع‌آوری این سروده‌ها تلاش کرده‌ام لزوما تاپ‌ترین و بهترین انها را در جمع‌اوری نکنم. سعی‌ام این بوده است که کلیت کتاب، جامعیت لازم را در همه حوزه‌های آیینی داشته کلیتی از همه حوزه‌هایی باشد که در این سال‌ها در آن قلم زده‌ام. در خصوص قوالب شعری موجود در اثر هم این ویژگی وجود دارد و تقریبا اکثر قالب‌های شعری از غزل و قصیده تا مسمط در آن وجود دارند.

صیامی همچنین در خصوص اینکه آیا این کتاب قبل از چاپ به رویت کسی رسیده و بازخوردی هم داشته است یا نه  افزود: سروده‌ها تاکنون به صورت جمعی برای کسی خوانده نشده است با این حال همه آنها قبلا به صورت مجزا و پراکنده برای اساتید خوانده و چکش‌کاری‌های لازم انجام شده و عیوب‌شان رفع شده است. این کتاب هم اولین حضور و اقدام جدی من محسوب می‌شود. باید صبر کرد و کتاب در معرض دید و نگاه مخاطب قرار گیرد تا بعد بتوان ارزیابی دقیق تری از بازخوردهای اثر دید و در خصوص ادامه و راه و مسیری که در آن قرار گرفته ام قضاوت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول