اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک‌صد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر گرگان انجام شد

نام‌گذاری زیرگذر میدان معلم به نام شهید مدافع حرم

زیرگذر میدان معلم گرگان توسط اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به نام شهید مدافع حرم احسان حاجی‌حتم‎لو نام‌گذاری شد.

نام‌گذاری زیرگذر میدان معلم به نام شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در یک‌صد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان، اعضای شورا، لایحه‎ای را به صورت دوفوریتی در صحن مطرح کردند.

این لایحه در خصوص نام‌گذاری زیرگذر میدان معلم گرگان به نام شهید مدافع حرم احسان حاجی‌حتم‎لو بود که با رای قاطع اعضای حاضر تصویب شد.

براساس تشریفات قانونی این لایحه باید در کمیته نام‌گذاری نیز مطرح شود تا به صورت رسمی این محل به نام شهید مدافع حرم نام‌گذاری گردد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص این نام‌گذاری گفت: شهدای ما همه مظلوم هستند و وظیفه ما است که همیشه از آنها یاد کنیم.

صفرعلی پایین‎محلی با اشاره به اینکه وظیفه ما حفظ یاد و نام شهدا است، تاکید کرد: با توجه به اینکه شهید حاجی‌حتم‎لو نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است تلاش کردیم تا نقطه‎ای را برای نام‌گذاری به نام این شهید پیشنهاد دهیم.

وی اضافه کرد: در نهایت با مشورت افراد متعدد به این نتیجه رسیدیم که در شرایط فعلی زیرگذر میدان معلم که چند روز دیگر نیز افتتاح می‎شود بهترین مکان برای نام‌گذاری است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: تلاش ما این است که نام کوچه‎ها و محلات گوناگون در شهر به نام شهدا نام‌گذاری شود تا بلکه با این حرکت فرهنگی و ارزشی بتوانیم گوشه‎ای از زحمات و مجاهدت‎های شهیدان را جبران کنیم.

پایین‎محلی ادامه داد: شهید افتخار و زینت کشور است و به هر میزان هم که برای شهدا گام برداریم باز هم کم است لذا همگان باید تلاش کنیم تا این فرهنگ شهادت و مجاهدت در راه خدا به نسل‎های دیگر به خوبی منتقل شود.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد با توجه به نگاه مثبتی که در مسئولان شهر درباره فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد، این نام در کمیته نام‌گذاری هم تأیید شود و این زیرگذر به طور رسمی به نام این شهید پرافتخار ثبت گردد.

انتهای پیام/83004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول