اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب مطرح کرد

چرخش چرخ‌های سراب‌بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین‌سینیت پس ‌از 18 سال

فرماندار سراب از چرخش چرخ‌های سراب بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین‌سینیت سراب پس از 18 سال در این شهرستان خبر داد.

چرخش چرخ‌های سراب‌بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین‌سینیت پس ‌از 18 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، داود گرشاسبی صبح امروز در آخرین شورای اداری سال 93 شهرستان سراب اظهار داشت: تدوین سند توسعه و تدبیر در استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یک اقدام ابتکاری و خلاقانه مورد توجه سایر استان‌های کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه سند توسعه و تدبیر هر منطقه بهترین فرمول و نقشه راه برای مدیران اجرایی محسوب می‌شود، افزود: در شهرستان سراب در سه محور گردشگری، کشاورزی و صنعت این سند تدوین شده و همه مدیران شهرستان موظف به همکاری و تلاش در این راستا هستند.

حاشیه امن برای هیچ مدیری وجود ندارد
فرماندار سراب با اشاره به اهتمام دولت به حل مشکلات معیشتی مردم افزود: اگر چه قیمت کنونی نفت موجب پایین آمدن بخش قابل توجهی از درآمد کشور شده اما با توجه به ظرفیت‌های بومی هر منطقه، دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود جدیت نشان داده و نباید کمبود اعتبار و بودجه متمسکی برای شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها باشد.
گرشاسبی با تقدیر از مدیران توانمند و پرتلاش شهرستان به گره‌گشایی از معضلات اصلی حوزه تولید و سرمایه‌گذاری شهرستان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: در این دولت نفلین‌سینیتی که 18 سال خاک می‌خورد تکانی به خود گرفت و سراب‌بافت به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی حال حاضر شهرستان که زمانی چرخ‌های زندگی بیش از 500 خانواده را می‌چرخاند و به محاق تعطیلی رفته بود با تدبیر دولت و مدیران ارشد به زودی فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.
رئیس شورای اداری شهرستان سراب در عین حال به مدیرانی که موجبات نارضایتی ارباب رجوع را فراهم می‌آورند هشدار داد و تصریح کرد: هیچ مدیری در حاشیه امن قرار ندارد و اگر محرز شود که مدیری توانمند نبوده و یا اعتقاد و باوری به اجرای برنامه‌های دولت ندارد، چنین فردی نمی‌تواند در مسند مدیریت باقی بماند.
فرماندار سراب هرگونه نگاه باندی و جناحی را در اداره امور اجرایی شهرستان آفت و سم مهلکی برای سیستم مدیریتی عنوان کرد و افزود: وحدت و همدلی همه آحاد مردم در جهت حل مشکلات معیشتی و حرکت به سمت اقتصاد پویا مهمترین ملاک کاری فرمانداری است.

پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد مناسب داشته باشد
فرماندار سراب با اشاره به در پیش بودن سال جدید و آغاز مسافرت‌های نوروزی گفت: ستاد سفر در شهرستان سراب شکل گرفته و باید برای اسکان و فراهم کردن رفاه مسافران بکوشیم و شهری زیبا و تمیز را در معرض نمایش گردشگران قرار دهیم.
این مقام ارشد اجرایی شهرستان با اشاره به نقش مهم گردشگران در اقتصاد مردم منطقه یادآور شد: امروز از گردشگری با عنوان صنعت نام برده می‌شود و زمینه اشتغال را نیز حضور گردشگران فراهم می‌سازد.
گرشاسبی با توصیه به برخورد مناسب و شایسته با مردم از نیروی انتظامی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: اینکه برخورد با تخلف و جریمه خطا صورت گیرد لازم است اما این موضوع می‌تواند با برخورد شایسته و رعایت شان و کرامت انسانی صورت گیرد.

انتهای پیام/60002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول