اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر ماهشهر خبر داد

استقبال بیش از 8 هزار نفر از گشت‌های دریایی بندر ماهشهر

شهردار بندر ماهشهر گفت: 8 هزار و 664 نفر از نخستین گشت‌ دریایی بندر ماهشهر استفاده کردند.

استقبال بیش از 8 هزار نفر از گشت‌های دریایی بندر ماهشهر

غلامحسین کمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: نوروز امسال شهرداری بندر ماهشهر برای نخستین بار با حمایت و همکاری فرماندار و فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) اقدام به راه‌اندازی گشت دریایی کرد.

وی افزود: این گشت دریایی در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس و با کشتی مسافربری فیروزه با 29 سفر دریایی میزبان 8 هزار و 664 نفر از شهروندان و میهمانان نوروزی بوده است.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این برنامه که امسال با یک تلاش دسته جمعی و برای نخستین بار در منطقه برگزار شد باعث ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و میهمانان نوروزی شد.

کمایی گفت: جا دارد از تلاش‌های همه جانبه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و کارکنان پادگان مجیدیه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اداره بنادر و کشتیرانی و همچنین واحدهای مختلف شهرداری به ویژه مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و مدیریت ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به دلیل تلاش مستمر و برگزاری موفق و مدیریت شایسته این برنامه تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان متذکر شد: راه‌اندازی این گشت دریایی یک تجربه موفق بود که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت و تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر قرار دارد.

انتهای پیام/72029/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول