اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا:

حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان امروزی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان امروزی است.

حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان امروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سیدمهدی افراز ظهر امروز در حاشیه جشن روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان امروزی در زمینه‌های علم و دانش، حجاب و حیا، ازدواج و معیارهای انتخاب شوهر، فنون شوهرداری و تربیت فرزند، کمک به اقتصاد خانواده، حضور زن در عرصه اجتماع و سیاست و سخنوری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا بیان کرد: فاطمه (س) نه تنها الگوى یک زن مسلمان و نمونه مکتب اسلام برای زنان است بلکه اسوه تمام جهانیان در ابعاد مختلف زندگی است.

افراز با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه (س) الگویی بی‌بدیل برای آحاد جامعه است، تصریح کرد: سالروز میلاد بانوی نمونه اسلام بهترین فرصت برای ترویج معارف اسلامی و سیره و روش زندگی حضرت زهرا (ص) و فرهنگ فاطمی در جامعه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) مادر همه بشریت است و زنان جامعه اسلامی باید افتخار کنند که میلاد آن حضرت به نام روز زن و مادر نام‌گذاری شده است.

وی تاکید کرد: از نظر دین مبین اسلام احترام به مادر نسبت به پدر بیشتر است، لذا همه باید به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

افراز با بیان اینکه شان و مقام حضرت فاطمه در مقوله امامت و ولایت باید مورد توجه قرار بگیرد یادآور شد: حجاب و دین حضرت فاطمه (س) مدنظر است و بانوان می‌بایست از ایشان تبعیت کنند.

انتهای پیام/82021/ک10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول